کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان ۳۳ ساله شد

هفتم اسفند تولد حاج صفی بود.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان ۳۳ ساله شد

به گزارش زنهار؛ احسان حاج صفی به زودی از علی کریمی عبور خواهد کرد و به عنوان دارنده سومین تعداد بازی ملی بالا در فوتبال ملی کشورمان معرفی خواهد شد، او 124 بازی ملی دارد و با 4 بازی ملی دیگر از علی کریمی در فهرست بازیهای ملی فوتبال ملی کشورمان عبور خواهد کرد.

احسان حاج صفی متولد روز هفتم اسفند ماه سال 1368 در شهر کاشان است و امروز 33 ساله خواهد شد، او که از سال 87 حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان را تجربه کرده است، باز هم فرصت حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان را دارد و می تواند حداقل با یک سال حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان تعداد بازیهای ملی خود را به نزدیک جواد نکونام و علی دایی که هر کدام 148 بازی ملی برای تیم ملی دارند برساند.

البته قبلا تعداد بازیهای ملی جواد نکونام و علی دایی به ترتیب 151 و 149 بازی عنوان می شد اما با اصلاحیه ای که توسط مراجع آماری مورد تایید فدراسیون جهانی فوتبال انجام شد سه بازی از بازیهای جواد نکونام و یک بازی از مصاف های علی دایی در این فهرست کم شد.

به هر حال احسان حاج صفی امروز 24 بازی از آن 2 مرد تاریخ ساز فوتبال ایران کم دارد اما فرصت برایش بسیار مهیا است، مگر این که مربی آینده تیم ملی فوتبال کشورمان علاقه زیادی به جوانگرایی داشته باشد!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار