سیمئونه: در برنابئو همیشه این بلا سر ما می‌آید

دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو، در پایان دربی مادرید، اخراج آنخل کوریا را غیرمنصفانه خواند و گفت که تصمیم داور اشتباه بود.

سیمئونه: در برنابئو همیشه این بلا سر ما می‌آید

به گزارش زنهار؛ دربی مادرید در برنابئو با تساوی 1-1 به پایان رسید. در این بازی اتلتیکو از دقیقه 65 با اخراج آنخل کوریا 10 نفره شد ولی با این حال توانست گل اول را به ثمر برساند. خوزه خیمنز در دقیقه 78 اتلتیکو را پیش انداخت ولی آلوارو رودریگز در دقیقه 85 گل مساوی را زد.

دیه‌گو سیمئونه در پایان بازی از اخراج کوریا عصبانی بود و به خبرنگاران گفت:«رودیگر 1.94 قد دارد و کوریا نصف او است. ضربه ای که کوریا به رودیگر زد فقط یک کارت زرد داشت. رودیگر به زمین افتاد و سپس بلند شد. آن صحنه اخراج نداشت و ما بیهوده 10 نفره شدیم. واقعا اخراج یک بازیکن در دربی به خاطر چنین حرکتی برایم غیر قابل درک است. متاسفانه هر بار هم این تکرار می شود. خوشحالم که حتی 10 نفره هم به خوبی جنگیدیم و چیزی تا پیروزی فاصله نداشتیم. من به بازیکنانم به خاطر ارائه این بازی جسورانه تبریک می گویم.»

سیمئونه ادامه داد:«VAR اشتباهات را بزرگنمایی می کند. دیروز در بازی الچه و بتیس نیز شاهد همین قضیه بودیم و الچه از تصمیمات داوری و VAR ضربه دید. هر بار به برنابئو می آییم، این داستان تکرار می شود. خوش شانس نیستیم و داوری هم به ضرر ما می شود.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار