تصمیم سخت و دشوار ساپینتو

ریکاردو ساپینتو به شدت از حملات کادر فنی تیم‌های حریف به خود و دستیارانش ناراحت است.

تصمیم سخت و دشوار ساپینتو

به گزارش زنهار؛ بعد از اینکه در جریان بازی مس – استقلال مربی دروازه‌بان‌های تیم میزبان به تخت سینه ریکاردو ساپینتو زد و در نهایت موجب اخراج این مربی شد، در بازی با پیکان هم مجتبی حسینی به روی ماتا با الفاظ شدید الحن تاخت. تا جایی که ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری حمله سرمربی تیم میزبان به دستیارش را رفتار انسانی ندانست و لفظی به کار برد که موجب واکنش کمیته انضباطی شد.

ریکاردو ساپینتو از هجمه‌ای که علیه او براه افتاده به شدت گله مند است و خبر رسیده که تصمیم گرفته در پایان فصل تهران را برای همیشه ترک کند! او یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد اما گویی به نزدیکانش گفته قرارداد سال دومش مشروط است و تهران را ترک خواهد کرد.

او در پایان بازی با پیکان خواستار برخورد شدید کمیته انضباطی با رفتار نیمکت تیم‌های حریف شد؛ ریکاردو ساپینتو در کنار زمین پر جنب و جوش است و به داور هم اعتراض می‌کند اما می‌گوید این به منزله توهین به کادر فنی حریف نیست و نباید با این رفتارها مواجه شود.

البته ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی تیم ملی به فدراسیون فوتبال پیشنهاد شده است و به نظر می رسد در پایان فصل تنها پیشنهادی که موجب ادامه حضورش در فوتبال ایران می شود که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار