سرمربی خبرساز چوکای تالش: شوخی کردم!

سرمربی چوکای تالش وعده داد که این تیم سهمیه حضور در لیگ دسته اول فوتبال را حفظ خواهد کرد.

سرمربی خبرساز چوکای تالش: شوخی کردم!

به گزارش زنهار؛ جهانبخش جعفری درباره روند رو به رشد تیم چوکای تالش در لیگ دسته اول فوتبال و صعود شاگردانش به رتبه شانزدهم جدول گفت: همه اعضای تیم شامل بازیکنان، مدیران و کادر فنی دست به دست هم دادند و نتایج خوب اخیر حاصل زحمات آنهاست. هفت امتیاز از سه بازی اخیر گرفتیم و خوشبختانه چوکا وضعیت بهتری دارد.

وی در مورد اینکه در فضای مجازی به‌صورت طنز گفته می‌شود تهدیدهای او در روز معارفه به‌عنوان سرمربی چوکا جواب داده است، تصریح کرد: آن صحبت من به طنز بود، اما می‌خواستم بازیکنان بدانند در چه شرایط هستیم. 12 امتیاز با فرار از سقوط فاصله داشتیم و تیم شرایط وخیمی داشت، اما این فاصله به سه امتیاز رسیده است. مهم این بود که به جدول بازگردیم و سایر تیم‌های پایین جدولی احساس خطر کنند.

سرمربی چوکای تالش درخصوص کار دشوار نماینده استان گیلان برای بقا در لیگ دسته اول بیان کرد: در لیگ‌های پایین‌تر از این اتفاقات زیاد رقم زده‌ایم و در مجموعه چوکا هم رخ می‌دهد. مسائل زیرساختی مانند تغذیه و محل تمرین بازیکنان اهمیت زیادی دارد و در فوتبال ایران، از مسائل فنی هم مهم‌تر است. مدیران باشگاه شرایط سخت‌افزاری را بهبود بخشیدند و از زمانی که آمدم، 10 درصد از قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است.

جعفری با تمجید از بازیکنان چوکا اظهار داشت: بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم که سال‌ها در تیم‌های مختلف بازی کرده‌اند. هنگامی که کار گره خورد، تلاش کردیم وظایف خودمان در امور روانی و پشتیبانی را انجام بدهیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. تیمی که ظرف 16 مسابقه پیروز نشود، همه دلسرد می‌شوند. با این حال اتفاقات خوبی رقم خورده و همه باید پای کار باشند تا چوکا در لیگ برتر بماند.

وی با اشاره به سیاست باشگاه تالشی در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل خاطرنشان کرد: تلاش کردیم بازیکنانی به خدمت بگیریم که برای آینده خودشان به چوکا بیایند و این تیم، پله‌ای برای پرتاب آنها باشد. امیدی در دل مدیران باشگاه و مسئولان شهر تالش زنده شده و رفته رفته بسیج می‌شوند تا اتفاقات خوبی برای تیم چوکا رخ بدهد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار