سرمربی بعدی استقلال رضا عنایتی است؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برخی فشارهای بیرونی موجب شد تا سرمربی استقلال نشوم.

سرمربی بعدی استقلال رضا عنایتی است؟

به گزارش زنهار؛ رضا عنایتی که یکی از گزینه‌های هدایت تیم فوتبال استقلال بود درمورد اینکه چرا سرمربی این تیم نشد، اظهار داشت: باید از آجورلو و اعتمادش تشکر کنم، چون هر ایرانی که قرار بود مسئولیت تیم استقلال در آن زمان را برعهده بگیرد کار بسیار سختی داشت، چون تیم با هدایت مجیدی باختی نداشت و قهرمان شده بود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم این رکوردها تا سال‌ها در استقلال باقی بماند. در ابتدای فصل مصاحبه کردم و گفتم که اهل ریسک کردن هستم و از چیزی نمی‌ترسم. دوست دارم وارد چالش‌های جدید شوم و اتفاقات جدیدی را در بحث مربیگری پیش بگیرم. صحبت‌هایی با آجورلو کردم و حرف‌های خوبی مطرح شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: همان فشاری که به سمت باشگاه وارد شد، دلیلی بود که من سرمربی استقلال نشوم. من کاملاً برای پذیرش این موضوع آماده بودم، اما فشارهای بیرونی و داشتن یک مربی خارجی باتجربه موجب شد که این انتقال صورت نگیرد.

عنایتی خاطرنشان کرد: من اهل ریسک هستم و عقب‌نشینی هم نکردم. فشارهای بیرونی و فضای مجازی باعث شد باشگاه قید انتخابم به عنوان سرمربی استقلال را بزند. من برای سرمربیگری استقلال هیچ شرطی نگذاشته بودم. الان هم امیدوارم ساپینتو موفق شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار