سرمربی آرژانتینی تیم ملی امارات ماندنی شد

رودولفو آروابارنا، سرمربی آرژانتینی تیم ملی امارات تاکید کرد که از سمت خود استعفا نمی‌دهد و پس از ترک جام خلیج فارس، به کار خود ادامه خواهد داد.

سرمربی آرژانتینی تیم ملی امارات ماندنی شد

به گزارش زنهار؛ تیم ملی امارات با تساوی مقابل قطر و شکست برابر بحرین و کویت از مسابقات جام خلیج فارس حذف شد تا یک ناکامی دیگر برای این تیم رقم بخورد.

رودولفو آروابارنا پس از حذف از این رقابت‌ها در گفت‌وگویی اظهار داشت: من با فدراسیون فوتبال امارات قرارداد دارم و به کارم ادامه می‌دهم و فدراسیون هم از اهدافی که در نظر گرفته شده آگاه است و ما برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. فدراسیون از کاری که ما انجام می‌دهیم و تلاشی که می‌کنیم آگاه است اما با این وجود هر تصمیمی را که فدراسیون در این زمینه اتخاد کند، قبول دارم.

سرمربی در خصوص عملکرد تیم ملی امارات در جام خلیج فارس گفت: ما در سطح مورد انتظار ظاهر نشدیم و خوش شانس هم نبودیم. بازیکنانی داریم که پتانسیل بالایی دارند؛ چه بازیکنان قدیمی و با تجربه و چه بازیکنان جوانی که فرصت حضور در تیم ملی را پیدا کردند. ما از هیچ تلاشی برای پیشرفت در کار خود و این بازیکنان با استعداد دریغ نخواهیم کرد تا به تیم ملی در تورنمنت‌های پیش رو خدمت کنیم.

آروابارنا با بیان اینکه هم او و هم بازیکنان از عملکرد و نتایج تیم ملی امارات ناراضی هستند، گفت: آرزو داشتیم بهتر ظاهر شویم اما در به نمایش گذاشتن استعدادهای بازیکنان موفق نبودیم و شرایط آنطور که می‌خواستیم رقم نخورد.

او در مورد عملکرد ضعیف خط حمله این تیم عنوان کرد: ما اغلب به دروازه رقبا می‌رسیدیم اما در تبدیل موقعیت‌ها به گل موفق نبودیم. گاهی استرس بر عملکرد بازیکنان غلبه می‌کرد. ما از فرصت‌ها استفاده نکردیم و این مشکل نیاز به کار فنی بیشتر در آینده دارد.

سرمربی امارات در خصوص تساوی مقابل قطر و عدم استفاده این تیم از فرصت راهیابی به مرحله بعد گفت: صعود ما به نتیجه بازی دیگر گروه مربوط می‌شد و بنابراین پیروزی ما به تنهایی کافی نبود. با این وجود ما به برد نزدیک بودیم و بازیکنان جاه طلبی بالایی داشتند اما موفق نشدیم به هدف‌مان برسیم.

در این گفت‌وگو زمانی که از آروابارنا خواستند تا پیامی خطاب به هواداران اماراتی بگوید، او در پاسخ عنوان کرد: در‌ حال حاضر زمان مناسبی برای ارسال پیام به اهالی ورزش امارات نیست، چرا که از نتیجه و عملکرد تیم راضی نیستند. با این شرایط به آنها می‌گویم که من مسئولیت کاملا اتفاقی را که افتاد، بر عهده دارم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار