ادامه بومی‌سازی حسین‌خانی در ترکیب مس

فرزاد حسین خانی بار دیگر در روزی که یک بازیکن جوان بومی را در ترکیب اصلی قرار داده بود، به یک پیروزی پراهمیت دست پیدا کرد.

ادامه بومی‌سازی حسین‌خانی در ترکیب مس

به گزارش زنهار؛ پیروزی برابر نفت آبادان در جام حذفی برای مس در کرمان در بهترین زمان ممکن اتفاق افتاد و این تیم حالا علاوه بر صعود به جمع شانزده تیم مرحله بعد رقابت های حذفی، با آرامش و تمرکز بیشتری در موعد حساس نقل و انتقالات نیم فصل برای شروع بازی های دور برگشت آماده می شود.

اما یکی از نکات قابل توجه پیروزی 2 گله برابر صنعت نفت آبادان استفاده فرزاد حسین خانی از یک بازیکن بومی دیگر در پست دفاع راست بود؛ بازیکنی که به خوبی توانست پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را بدهد تا در ادامه مسابقات هم شانس خود را برای بازی در لیگ برتر افزایش داده باشد.

در مصاف مرحله یک شانزدهم جام حذفی برابر شاگردان ادسون تاوارس، پس از صالح محمدی، امیر حسین بهزادی و مهدی ناظمی، علیرضا قادری بود که فرصت حضور در دو بازی پیاپی را به دست آورد.

این بازیکن در بازی برابر نفت با نمایشی که در پست دفاع راست ارائه کرد، یکی از بهترین های مس کرمان در این مسابقه بود و نشان داد فرزاد حسین خانی در آینده می‌تواند حساب بیشتری روی او باز کند.

استفاده از بازیکنان بومی در استان کرمان جایگاه ویژه‌ای نزد تصمیم‌سازان این منطقه با توجه به زیرساخت‌های فوتبالی‌اش دارد و باید دید در آینده فوتبال ملی ایران تا چه اندازه از شرایط ایجاد شده در کرمان و شهرهای اطرافش نظیر رفسنجان، سیرجان و ... سود خواهد برد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار