هت‌تریک هالر بعد از عبور از سرطان خبرساز شد

سباستین هالر که از سرطان رنج می برد، با سرعت خوبی رو به بهبود است. او در دیدار دوستانه مقابل بازل نشان داد که چقدر می تواند برای دورتموند مهم باشد.

هت‌تریک هالر بعد از عبور از سرطان خبرساز شد

به گزارش زنهار؛ سباستیان هالر خرید بوروسیا دورتموند در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود. این مهاجم ساحل عاجی مشتریان زیادی داشت اما تصمیم گرفت که راهی بوروسیا دورتموند شود تا جایگزین ارلینگ هالند در این تیم شود اما نمونه آزمایش او نشان داد که مبتلا به سرطان است و به همین خاطر شیمی درمانی را شروع کرد.

سباستین هالر پس از درمان سرطان گام بزرگی برای بازگشت به ترکیب تیم خود برداشت و به مدت نیم ساعت در ماربلا مقابل اف سی بازل وارد زمین شد و در عرض ۷ دقیقه سه گل به ثمر رساند.

با این عملکرد چشمگیر، شانس حضور هالر در اولین بازی تیم در بوندسلیگا مقابل اف سی آگسبورگ افزایش یافت. هالر گفت: این بهترین مسیری است که می‌توان تصور کرد. هر روز تمرین می کنم تا بتوانم در ترکیب قرار بگیرم.

ادین ترزیچ سرمربی تیم نیز گفت: می توانستید ببینید که چه جو خوبی شکل گرفت وقتی او پنالتی را به گل تبدیل کرد و چگونه بچه ها وقتی او اولین گل خود را به ثمر رساند برای هالر خوشحال شدند.

صالح اوزجان هافبک دورتموند نیز گفت: ما واقعا برای او خوشحالیم. هالر هت‌تریک بسیار خوبی کرد. این بهترین اتفاق ممکن برای او بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار