ساپینتو به این دروازه‌بان اعتماد ندارد!

دروازه بان جوان استقلال در جام حذفی هم فرصت حضور در ترکیب را پیدا نکرد.

ساپینتو به این دروازه‌بان اعتماد ندارد!

به گزارش زنهار، علیرضا رضایی دروازه بان ۲۲ ساله استقلال در ابتدای فصل گذشته لیگ برتر با نظر فرهاد مجیدی از پیکان به جمع آبی پوشان ملحق شد. رضایی اگرچه از همان موقع دروازه بان دوم استقلال بعد از سیدحسین حسینی محسوب می‌شد، اما با نظر مجیدی در ۵ بازی لیگ برتر و ۴ بازی جام حذفی به میدان رفت و نمایش خوبی هم داشت.

رضایی به واسطه قراردادی که با استقلال داشت، امسال هم در این تیم ماندگار شد، اما با گذشت نیم فصل هنوز فرصتی از سوی ساپینتو برای بازی کردن نیافته است. شاید برخی انتظار داشتند در جام حذفی سرمربی پرتغالی از رضایی استفاده کند تا او نیز در شرایط بازی قرار بگیرد، اما بازهم چنین اتفاقی رخ نداد و سیدحسین حسینی درون چارچوب استقلال قرار گرفت.

بازی نکردن رضایی شاید نشان از آن داشته باشد که ساپینتو در هر شرایطی به گلر اول تیمش اعتماد و اعتقاد دارد و از او بازی می‌گیرد. از سوی دیگر چندی قبل شایعاتی درباره ایجاد اختلاف میان ساپینتو و رضایی پیش آمده بود. گفته می‌شد رضایی در جریان یک بازی دوستانه چند اشتباه داشته و همین باعث شده تا ساپینتو به او ایراد بگیرد.

در چنین شرایطی گفته می‌شود که دروازه بان شماره ۹۸ استقلال با پیشنهاد‌هایی از برخی تیم‌های لیگ برتری مواجه شده است. اگرچه کادرفنی استقلال فعلا با جدایی این دروازه بان جوان موافقت نکرده، اما شاید در روز‌های آینده اتفاقاتی بیفتد که منجر به جدایی رضایی شود. هرچند که همه چیز درباره جدایی رضایی باید با رضایت باشگاه استقلال صورت بگیرد و باید دید طی روز‌های بعد چه اتفاقاتی را در این خصوص شاهد خواهیم بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار