سرمربی امارات در آستانه‌ی اخراج

به نظر می رسد که رودولفو آروابارنا به پایان کار خود در تیم ملی امارات نزدیک شده و به زودی از سمت خود برکنار می شود.

سرمربی امارات در آستانه‌ی اخراج

به گزارش زنهار؛ نتایج تیم ملی امارات در رقابت های جام خلیج فارس باعث شده تا رودولفو آروابارنا سرمربی آرژانتینی در آستانه اخراج از سمت خود باشد. پس از شکست برابر بحرین و کویت و حضور این تیم در قعر جدول، مطبوعات این کشور به انتقاد از عملکرد امارات پرداختند.

روزنامه الخلیج با تیتر "شوک کویتی"، از احتمالات ضعیف برای صعود امارات از گروه نوشت که تنها با پیروزی این تیم برابر قطر با اختلاف 2 گل و یا بیشتر و شکست کویت مقابل بحرین حاصل خواهد شد.

روزنامه امارات الیوم با تیتر "عملکرد ناامید کننده" از ادامه دار بودن داستان کسب نتایج ضعیف با رودولفو آروابارنا خبر داد. روزنامه های الاتحاد و البیان نیز به شکست امارات اشاره و از عملکرد ضعیف این تیم در جام خلیج فارس انتقاد کردند.

عدنان حمد یکی از کارشناسان شبکه دبی الریاضیة گفت: نام مربیان و بازیکنان در این شکست ثبت شد. پیامی برای بازیکنان دارم. آیا در حالی که پیراهن آراسته به پرچم امارات را حمل می کنید، بابت این نتایج احساس خجالت نمی کنید؟ ما به کویتی باختیم که در رده بندی فیفا پایین تر از ماست و حقوق آنها تنها 20 هزار درهم است. این مسئله در مورد بحرین نیز صدق می کند، درحالیکه بازیکنان امارات یک میلیون و 200 هزار درهم دستمزد می گیرند.

این کارشناس ادامه داد: این مسئله فقط بخاطر تورنمنت جام خلیج فارس نیست. فدراسیون فوتبال تنها به دنبال وعده دادن است. ما از آنها می خواهیم که استعفا داده و آنجا را ترک کنند. امیدی به ساختن یک تیم قدرتمند در آینده وجود ندارد.

حسن الجسمی دیگر کارشناس اماراتی نیز گفت: آروابارنا لیاقت نشستن روی نیمکت تیم ملی و هدایت امارات را ندارد. ما برنامه جایگزین نداریم و باید یک استراتژی روشنی داشته باشیم.

محسن مصبح نیز در این خصوص اظهار داشت: عملکرد تیم در زمین صفر است و منطق مربی تیم ما عجیب و عجیب است.

یعقوب السعدی نیز در شبکه ابوظبی الریاضیة گفت: اگر فدراسیون فوتبال امارات نتوانسته است به پیشرفت تیم ملی کمک کند پس برای چه چیزی روی کار آمده است؟ تاگلیابوئه 38 ساله را به تیم ملی آورده اند که مسئولیت آن با سرمربی است. ما باید در کل سیستم تجدید نظر کنیم. از این همه هزینه ای که شده، چه دستاوردی برای ما داشته است؟ نتایجی که به دست آمده، برای ما تعجب آور نیست.

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار