جانشین ساپینتو در استقلال مشخص شد

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به شدت از عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر ناراضی هستند.

جانشین ساپینتو در استقلال مشخص شد

به گزارش زنهار، واقعیت این است استقلال بعد از تعطیلات جام جهانی آن استقلال همیشگی نبود. در برابر پرسپولیس بازی دو بر یک برده را در ثانیه‌های پایانی بازی با تساوی دو بر دو عوض کرد. در برابر صنعت نفت روی خوش اقبالی و روی ضربه پنالتی به برتری رسید. در خانه مقابل مس به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت، در مسابقه ای که اصلا خوب بازی نکرد و این هفته هم در تبریز دو گل از تیم تراکتور خورد.

یک برد، ۲ تساوی و یک شکست حاصل کار استقلال در هفته‌های پایانی دور رفت لیگ برتر بود که موجب شد ۵ امتیاز از پرسپولیس عقب بیافتد و در نهایت با عنوان چهارمی کار را به پایان ببرد.

به همین خاطر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال فردا در کمپ ناصر حجازی دور هم جمع می‌شوند تا نشستی داشته باشند و از آنجایی که تمرین استقلال هم در کمپ ناصر حجازی برگزار می‌شود، پیش بینی می‌شود اعضای هیئت مدیره با ریکاردو ساپینتو هم گپ بزنند.

گفته می‌شود علی فتح‌الله‌زاده قصد دارد در خصوص گلایه‌های ریکاردو ساپینتو از امکانات کمپ هم با او صحبت کند. گلایه‌هایی که موجب ناراحتی مدیر عامل از سرمربی تیم شده است. خیلی‌ها می‌گویند این نشست ممکن است با خداحافظی دوستانه ریکاردو ساپینتو – استقلال تمام شود.

در این صورت خسرو حیدری به طور موقت سرمربی تیم استقلال معرفی می‌شود تا سرمربی بعدی تیم معرفی شود. گفته می‌شود جانشین احتمالی ریکاردو ساپینتو، امیر قلعه نویی است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار