ستاره مدنظر پرسپولیس میلیاردی شد

طی روزهای گذشته شایعه شد که رضا شکاری مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته است.

ستاره مدنظر پرسپولیس میلیاردی شد

به گزارش زنهار، یکی از خوب‌های لیگ برتر و باشگاه گل گهر سیرجان در دو فصل گذشته رضا شکاری بود. شکاری که سابقه حضور در فوتبال روسیه و همه رده‌های ملی پایه را در کارنامه دارد، چند بار طی فصول گذشته مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و حتی کار به مذاکره حضوری هم کشیده شد. رضا تا آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس پیش رفت ولی بنابردلایلی این اتفاق نیفتاد و حضور شکاری در پرسپولیس منتفی شد.

حالا و با توجه به شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی، دوباره این بازیکن به پرسپولیس لینک شده و شایعاتی مبنی بر علاقه باشگاه پرسپولیس به این بازیکن مطرح شد. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که هیچ صحبتی بین پرسپولیسی‌ها و شکاری تا امروز انجام نشده و اولویت پرسپولیس جذب مهاجم خارجی است. با این حال شکاری با پیشنهادی از قطر مواجه شده و ممکن است در صورت توافق این بازیکن را در نیم فصل دوم در فوتبال قطر ببینیم.

در قرارداد شکاری بند فسخ ۳۵۰ هزار دلاری وجود دارد و هر تیمی که بخواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد، باید این پول را به باشگاه گل گهر پرداخت کند. پیشنهاد مالی باشگاه قطری به رضا شکاری برای دو فصل و نیم حدود یک میلیون دلار است و مذاکرات بین طرفین ادامه دارد. گفتنی است قرارداد شکاری با گل گهر در این فصل چیزی حدود ۱۱ میلیارد است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار