آنجلوتی به باخت رئال مادرید واکنش نشان داد

رئال مادرید مقابل ویارئال دومین شکست خود در فصل جاری لالیگا را تجربه کرد.

آنجلوتی به باخت رئال مادرید واکنش نشان داد

به گزارش زنهار؛ کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید معتقد است بازیکنان این تیم نسبت به قبل از جام جهانی افت کرده اند.

به گزارش مارکا، رئال مادرید در هفته شانزدهم لالیگا مقابل ویارئال با نتیجه 2-1 شکست خورد. کارلو آنچلوتی پس از این دیدار در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد نتیجه و سایر مسائل صحبت کرد. در ادامه صحبت های کارلو آنچلوتی در مورد این دیدار را مشاهده می کنید.

نتیجه:

بازی سختی بود و ما شرایط را برای خود کمی پیچیده کردیم. خوب دفاع نکردیم، اشتباهاتی داشتیم که معمولاً مرتکب آن ها نمی شویم و سپس بازگشت به بازی کار آسانی نبود. همانند سال گذشته، سال را خوب شروع نکردیم. ویارئال بهتر از ما بازی کرد و نتوانستیم در سطح آن ها باشیم. بازیکنان ما به اندازه قبل جام جهانی روی فرم نیستند اما این دلیل شکست ما در بازی امشب نبود. ما بد بودیم و در خط هافبک فضای خالی زیادی به حریف دادیم.

اشتباهات در خارج کردن توپ از زیر فشار:

 اشتباهات، باید شرایط را بهتر ارزیابی کرده و بهتر بازی خوانی کنیم. اگر آن ها به خوبی شما را تحت فشار می گذارند، پس باید احتمال استفاده از توپ های بلند را در نظر بگیرید. نباید از این نظر مشکلی داشته باشیم.

دفاع راست:

 میلیتائو در برزیل در این پست عالی بود و درست است که لوکاس وازکز به بازی در این پست بیشتر عادت دارد اما او 90 دقیقه بازی کرده بود و ترجیح دادم بازیکنی تازه نفس را به بازی بفرستم. مشکلات فاز دفاعی تیم حاصل اشتباه کل تیم بود که نباید اتفاق بیافتد. باید روی این مسئله تمرکز کنیم.

تغییرات:

می خواستم به بازی انرژی دهم. سعی کردیم بازی را به تساوی بکشانیم، نتوانستیم و حال به آینده فکر می کنیم.

پنالتی ها:

هر دو پنالتی صحیح بودند. وقتی در محوطه جریمه خطای هند می شود، پنالتی است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار