عصبانیت این پرسپولیسی از تصمیم عجیب گل‌محمدی!

سیامک نعمتی انتظار داشت در بازی با گل گهر به میدان برود اما این اتفاق نیفتاد.

عصبانیت این پرسپولیسی از تصمیم عجیب گل‌محمدی!

به گزارش زنهار؛ سیامک نعمتی بازیکن چندپسته سرخ‌پوشان در این فصل کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرد و اکثرا به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می‌رفت. با این حال گل‌محمدی تصمیم گرفت در بازی مقابل پیکان به سیامک از ابتدا بازی بدهد. نعمتی در این دیدار در پست مدافع راست بازی کرد و دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست اصلی پرسپولیس در این فصل در خط میانی به کار گرفته شد. سیامک در دیدار مقابل پیکان بد کار نکرد و فکر می‌کرد طلسم قرار نگرفتنش در ترکیب اصلی پرسپولیس شکسته شده و در ادامه فصل هم فرصت بیشتری برای بازی کردن بدست خواهد آورد.

اتفاقی که در بازی مقابل گل گهر رخ نداد و نعمتی حتی یک دقیقه هم به بازی گرفته نشد. دانیال اسماعیلی فر مدافع راست اصلی پرسپولیس در این فصل که در دیدار مقابل گل گهر دوباره به پست اصلی خود بازگشته بود،در اواخر نیمه اول  بعد از برخورد با شایان مصلح دچار آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا شد و نتوانست به کار ادامه دهد. بعد از مصدومیت دانیال، یحیی گل محمدی در تصمیمی عجیب وحدت هنانوف مدافع تاجیکستانی تیمش را به بازی فرستاد.

این درحالی بود که یحیی روی نیمکت سیامک نعمتی را داشت که در بازی مقابل پیکان به طور ثابت در پست مدافع راست به میدان رفت و عملکرد بدی هم نداشت. هنانوف یک بازیکن سرعتی و تکنیکی نیست و ذاتا یک مدافع میانی است که توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را هم دارد. بازی دادن به این بازیکن در پست غیرتخصصی آن هم در بازی حساس مقابل گل گهر باعث شد تا خیلی‌ها از این تصمیم یحیی متعجب شوند و البته ناراحتی شدید سیامک نعمتی را هم به همراه داشت.

سیامک اصلا انتظار چنین تصمیمی را از یحیی نداشت و فکر می‌کرد بعد از مصدومیت دانیال او به بازی خواهد رفت. حتی در آن لحظه سایر بازیکنان پرسپولیس هم از این تعویض تعجب کردند، چرا که وحدت مدافع راست نیست و در پست غیرتخصصی به میدان رفت. از شانس بد نعمتی، هنانوف عملکرد خوبی در بازی با گل گهر داشت و آنطور که به نظر می‌رسد گل محمدی این بازیکن را به سیامک ترجیح می‌دهد.

همچنین گفتنی است که نعمتی در چند روز اخیر جزو ناراحت ترین بازیکنان پرسپولیس بوده که امری طبیعی است.  حال باید دید نعمتی بعد از بازی مقابل نساجی چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا قصد جدایی از پرسپولیس را دارد یا خیر. لازم به ذکر است سیامک از دو تیم لیگ برتری پیشنهاداتی دریافت کرده و احتمال جدایی او در نقل و انتقالات زمستانی وجود دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار