خط‌ونشان ستاره برزیلی الفیصلی اردن برای فولاد

تیم الفیصلی عربستان با تداوم صدرنشینی در لیگ یک عربستان نشان داده است که حریف خطرناکی برای فولاد ایران در آسیا خواهد بود.

خط‌ونشان ستاره برزیلی الفیصلی اردن برای فولاد

به گزارش زنهار؛ تیم فولاد باید یکم اسفندماه در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الفیصلی که اکنون در لیگ یک عربستان حضور دارد، برود. تیم عربستانی که با ستاره برزیلی خود در خط حمله حریف خطرناکی برای شاگردان نکونام نشان داده است.

کاسیانو دیاز بهترین گلزن این فصل تیم الفیصلی، شب گذشته نیز در جریان دیدارهای هفته پانزدهم لیگ یک عربستان موفق شد با به ثمر رساندن دو گل، باعث پیروزی تیمش در این هفته از مسابقات شود. حریف فولاد با این برد به صدرنشینی خود نیز تداوم بخشید. همچنین کاسیانو دیاز ستاره بزریلی تیم الفیصلی پیش از این که به تیم عربستانی بپیوندد، مدنظر باشگاه پرسپولیس بود.

از آن جا که کاسیانو دیاز در خط حمله الفیصلی خطرناک ظاهر شده است به نظر می رسد فولادی ها برای موفقیت در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید با تمام قوا به عربستان بروند.

فولاد در لیگ برتر ایران در یک هفته مانده به پایان نیم فصل اول، در رده دهم جدول جای دارد. شاگردان نکونام در ۱۴ بازی موفق شده‌اند، ۱۴ گل به ثمر برسانند و ۱۳ بار هم توپ از خط دروازه فولادی ها گذشته است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار