بازی خاص محمد حسینی مدافع تراکتور از راه رسید

محمد حسینی مدافع تراکتور می‌توانست این هفته در سوی دیگر میدان پیراهن استقلال را برتن کند.

بازی خاص محمد حسینی مدافع تراکتور از راه رسید

به گزارش زنهار؛ حساس‌ترین بازی این هفته در تبریز و بین دو تیم تراکتور و استقلال برگزار خواهد شد؛ دیداری که شاید پیش از بازی پرسپولیس، قهرمان نیم فصل را تعیین کند و البته امکان دارد آبی پوشان پایتخت را بار دیگر و به صورت موقت به صدر جدول بازگرداند.

نکته مهم این است که تراکتور برای این بازی، حجت حق وردی را در اختیار نخواهد داشت چرا که او از تیم تراکتور جدا شده و زوج خط دفاعی بدون حضور او تشکیل خواهد شد و محمد حسینی مدافع ثابت تی تی ها، بازیکن دیگری را در کنار خود خواهد داشت.

محمد حسینی که در ابتدای فصل راهی استقلال شد، در اردوی خارجی استقلال نیز حاضر بود اما در آخرین روزهای پنجره تابستانی و به دلیل پر بودن لیست استقلال، کنار گذاشته شد و به تراکتور پیوست.

او این فصل مدافع اصلی تراکتور بوده و حالا در شرایطی که شایعات زیادی را پیرامون جدایی در نیم فصل، پیرامون خود می‌بیند، پای به این بازی حساس خواهد گذاشت.

حسینی باتوجه به تصمیم ابتدای فصل استقلالی‌ها، انگیزه زیادی دارد تا توانایی خود را به آبی‌ها نشان و البته پاسخ اعتماد خمس را هم بدهد؛ سرمربی جدید تراکتور که همچون بردیف او را فیکس نگه داشته است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار