زمان انتقام استقلال از تراکتور بلاخره رسید

به وقت انتقام از تراکتور؛ 861 روز بعد از شکست تلخ استقلال!

زمان انتقام استقلال از تراکتور بلاخره رسید

به گزارش زنهار؛ به وقت انتقام از تراکتور؛ 861 روز بعد از شکست تلخ استقلال!

استقلال و تراکتور بار دیگر در جام حذفی با هم دیدار خواهند کرد.

استقلال در اولین بازی از مسابقات جام حذفی کشور برابر تیم تراکتور بازی خواهد کرد، تراکتور هرچند در دو دوره گذشته مسابقات جام حذفی ناکام بوده و یک بار در مرحله اول و بار دیگر در مرحله دوم حذف شده اما در جام حذفی 99-98 تراکتور تلخ ترین اتفاق ممکن را برای استقلال رقم زد.

استقلال در روز 13 شهریور 1399 بسیار پرروحیه بود، آنها که در مسابقات لیگ قهرمانی را به تیم پرسپولیس باخته بودند، هشت روز قبل با روحیه بسیار بالا سرخ پوشان تهرانی را در ضربات پنالتی شکست داده و بعد از آن امیدوار بودند در مسابقه فینال هم مقابل تیم تراکتور به راحتی برنده شوند، تراکتوری که عملکردش در مسابقات لیگ آن سال عملکرد مناسبی نبود و با حضور ساکت الهامی به عنوان سرمربی، تیم کم امیدی به نظر می رسید اما همان تیم کم امید ناگهان مثل آتشفشان فوران کرد و استقلال را در همان نیمه اول 3-0 شکست داد.

استقلال در نیمه دوم برای انتقام به میدان آمد و از سوی 2 مهاجم امروز خود یعنی مهدی قائدی و ارسلان مطهری 2 گل زد اما در نهایت نتوانست برابر تیم تراکتور برنده شود و جام حذفی را در یک قدمی دستان خود به تیم تراکتور باخت.

حالا بعد از 861 روز در روز 22 دی ماه امسال تیم های تراکتور و استقلال در جام حذفی بار دیگر به مصاف هم رفته و استقلال امیدوار است در این بازی سخت انتقام آن شکست را بگیرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار