پسر مسی، دریبل زن مثل پدر

ویدیوی منتشر شده از متئو مسی، فرزند لیونل مسی، پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

پسر مسی، دریبل زن مثل پدر

به گزارش زنهار؛ صدها عکس و ویدئو از قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر هست که تا سال‌ها در خاطره جمعی تمامی مردم این کشور خواهد ماند.

حالا ویدئوی جدیدی که در ساعات گذشته بارها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده نیز به این کلکسیون اضافه شده و توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرده است.

در این ویدئو فرزندان لیونل مسی را پس از قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی می‌بینیم که در حال فوتبال بازی کردن هستند و به نظر می‌رسد که متئو مسی استعداد دریبل زدن را کاملا از پدرش به ارث برده است.

فرزندان بازیکنان آرژانتین در زمین چمن ورزشگاه لوسیل قطر مشغول بازی با یکدیگر هستند و از هر وسیله‌ای که در دسترس باشد برای این تفریح استفاده می‌کنند اما مانند دیدار این تیم برابر فرانسه، این بار هم این مسی است که در مرکز توجه تمامی افراد آشنا و غریبه قرار می‌گیرد.

در حالی که تیاگو مسی، پسر بزرگ‌تر این ستاره آرژانتینی، هم از نظر حفظ توپ توانایی بسیار خوبی دارد اما این متئو، پسر وسطی او، است که توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

او استعداد ناب و تماشایی در دریبل زدن دارد و همین باعث شده که در جریان این بازی از سایر بچه‌ها متمایز باشد و در نهایت هم تنها برادرش موفق به متوقف کردن او شود.

متئو مسی پیش از این نیز در جریان بازی برابر استرالیا در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر به خاطر پرت کردن آب نباتش از داخل جایگاه ویژه به بیرون و ناراحتی همسر مسی از این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار