ملی پوش کشور: خوب شد به جام جهانی نرفتم

مدعی وزن اول تیم ملی کشتی آزاد کشورمان از تمریناتش برای کشتی سوم با علیرضا سرلک خبر داد و ابراز امیدواری کرد با شکست او امسال ملی‌پوش شود.

ملی پوش کشور: خوب شد به جام جهانی نرفتم

به گزارش زنهار؛ احمد جوان در مورد اینکه با وجود عملکرد درخشانش در ماه‌های گذشته، اما در مسابقات امیدهای جهان کارنامه خوبی نداشت و در بین نفرات اعزامی به جام جهانی آمریکا هم قرار نگرفت، اظهار داشت: در اسپانیا با اشتباهات خودم به حریف آلمانی باختم، او هم در ادامه باخت و فینالیست نشد تا من از دور رقابت‌ها حذف شوم. البته خوب شد به جام جهانی نرفتم، چون فاصله این مسابقات با رقابت‌های کشوری کم بود و من باید در این مسابقات نتیجه خوبی بگیرم.

وی ادامه داد: یک ماه است که تمریناتم را شروع کردم و امیدوارم که نتیجه خوبی بگیرم.

این کشتی‌گیر 19 ساله مشهدی شرایط وزنی‌اش را مناسب دانست و تأکید کرد: 61 کیلو هستم و برای حضور در 57 کیلو وزن زیادی کم نمی‌کنم. تا المپیک حتماً در 57 کیلو می‌مانم و بعد از آن در مورد تغییر وزن تصمیم‌گیری می‌کنم.

جوان در مورد احتمال رویارویی دوباره‌اش با علیرضا سرلک دارنده مدال نقره جهان در سال 2021 گفت: سرلک حریف خوبی است، سعی می‌کنم در مسابقات کشوری شکستش دهم تا بتوانم به قهرمانی آسیا بروم. من تجربه حضور در مسابقات قهرمانی آسیای بزرگسالان را ندارم و تلاش می‌کنم با اولی در رقابت‌های کشوری، به این رقابت‌ها رفته و مدال بگیرم.

او که در مسابقات جام تختی موفق به شکست سرلک شد و در ادامه چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2022 در تورنمنت تونس به او باخت تا دوبنده تیم ملی را از دست بدهد، تصریح کرد: این بار تمام تلاشم را خواهم کرد که بتوانم او را شکست داده و به تیم ملی برسم.

جوان در مورد همراهی تیم تاکستان در جام باشگاه‌های جهان گفت: بعد از لیگ قراردادهای ما تسویه شد، در مورد حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان هم با من صحبت شده است، اما هنوز قرارداد نبستیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار