ژاوی هم بلاخره اعتراف کرد

ژاوی، سرمربی بارسلونا، اعتراف کرد که فشار کسب جام در فصل جاری را کاملا حس می‌کند.

ژاوی هم بلاخره اعتراف کرد

به گزارش زنهار؛ بارسلونا در چند فصل اخیر شرایط نسبتا دشواری را سپری کرده و همین موضوع باعث شد که مدیران این باشگاه در تابستان گذشته هزینه بسیاری را برای تقویت این تیم انجام دهند. 

شرایط مالی آنها به شکلی بود که با توجه به محدودیت پرداخت دستمزد مجبور شدند با فروش بخشی از سهام بارسا استودیو و همچنین فروش درصدی از حق پخش این تیم در سال‌های آینده هزینه لازم برای خرید بازیکنانی چون روبرت لواندوفسکی، ژول کنده و رافینیا را تامین کنند و حالا ژاوی مدعی شده که همین موضوع باعث افزایش فشار روی او و تیمش شده است. 

این مربی کاتالان در گفتگو با بارسا تی وی در این باره اظهار داشت:« من دوست دارم در قهرمانی لالیگا و لیگ اروپا دبل کنم! این باشگاه در تابستان تلاش بسیاری برای تقویت تیم کرد و اهرم‌های مالی معروف را برای این کار فعال کرد و ما باید در زمین نشان دهیم که ارزش انجام این کارها را داشتیم.»

او با اشاره به فشاری که برای فتح جام احساس می‌کند گفت:« فشاری که از این نظر روی من وجود دارد بسیار زیاد است و من آن را پذیرفتم. از این موضوع آگاه هستم که در این فصل حضورم روی نیمکت بارسا باید برای این باشگاه جام بیاورم.»

بارسا در حال حاضر صدرنشین لالیگا است و با دو امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به زودی با پایان جام جهانی 2022 قطر به میادین بازخواهد گشت. 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار