لوریس: این فینال یک مسابقه‌ی بوکس بود

هوگو لوریس، کاپیتان تیم ملی فرانسه، دیدار تیمش مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی قطر را به یک مسابقه بوکس تشبیه کرد.

لوریس: این فینال یک مسابقه‌ی بوکس بود

به گزارش زنهار؛ فرانسه که در این رقابت‌ها به عنوان مدافع عنوان‌ قهرمانی حضور داشت، توانست تا دیدار نهایت هم راه پیدا کند و علی‌رغم اینکه ابتدا با دو گل عقب افتاد اما توانستند با جبران گل‌های خورده، کار را به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی بکشند ولی در نهایت در پنالتی‌ها باز هم به لطف درخشش امیلیانو مارتینز، این آرژانتین بود که به پیروزی رسید.

لوریس معتقد است که تنها حسرت تیمش در این بازی، عملکرد ضعیف‌شان در نیمه اول است. او به خبرنگاران گفت:"ما خیلی واکنشی بودیم. این شبیه بازی بوکس بود؛ ما مشت به مشت جلو رفتیم. تنها حسرتی که می‌توانیم داشته باشیم، می‌تواند این باشد که نیمه اول را از دست دادیم. علی‌رغم این مسئله، تسلیم نشدیم و تا پایان به خودمان باور داشتیم. بازی می‌توانست تنها یک برنده داشته باشد و این در ضربات پنالتی مشخص شد. 

همیشه در سمت بازنده بودن ظالمانه است. اما ما در این رقابت‌ها از اول تا آخر با تمام توان بازی کردیم. 

ما می‌توانستیم بگذاریم بازی ۲-۰ تمام شود اما تا پایان به خودمان باور داشتیم و توانستیم نتیجه را تغییر بدهیم.در دقیقه ۱۲۰ یک موقعیت داشتیم که می‌توانستیم نتیجه را ۴-۳ کنیم. فوتبال همین است. 

ما باید به آرژانتینی‌ها تبریک بگوییم که تورنمنت فوق‌العاده‌ای داشتند و یک فینال فوق‌العاده. نتیجه می‌توانست به سود هر تیمی‌رقم بخورد."

لوریس هچنین در مورد آینده‌اش در تیم ملی فرانسه گفت:"اکنون زمان پاسخ دادن به این سوال نیست. امشب، شب دردناکی برای همه بازیکنان، کادر فنی و هواداران بود. این باید به عنوان تجربه برای آینده استفاده شود. برای همه ما کمی طول می‌کشد تا این شکست را هضم کنیم."

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار