یوونتوس در نقش شیطان ایتالیا

پرونده مربوط به حساب‌های جعلی یوونتوس دوباره به جریان افتاده و این موضوع باعث استعفای هیات مدیره یووه شد.

یوونتوس در نقش شیطان ایتالیا

به گزارش زنهار؛ با وجود مانور قابل توجه رسانه‌های ایتالیایی روی ماجراهای یوونتوس به خصوص از سوی گاتزتا دلو اسپورت، رییس لاتزیو حاضر نشد صحبتی علیه این تیم انجام دهد. به گزارش فوتبال ایتالیا، لوتیتو در خصوص اتفاقات پیرامون یووه به صحبت پرداخت. 

رییس لاتزیو درباره تحقیقات پیرامون یوونتوس و احتمال کشیده شدنش به باشگاه خود گفت: من قاضی نیستم. یوونتوس مثل قطاری است که هر وقت می‌برد، همه سوارش می‌شوند و هر وقت مشکل برایش پیش می‌آید، همه بیرون می‌پرند. امروز همه بد یووه را می‌گویند اما آن‌ها در پویایی فوتبال ایتالیا مشارکت داشتند. آیا خطر گسترده‌تر شدن تحقیقات وجود دارد؟ نمی‌دانم؛ من از رفتار سایر تیم‌ها بی‌اطلاعم. البته مطمئنم که تحقیقی از لاتزیو نخواهد شد و این باعث آرامش و افتخار من است.

کلودیو لوتیتو درباره رابطه‌اش با آندره آنیلی رییس مستعفی یوونتوس گفت:  آندره آ را در جلسه مدیران دیده بودم و او را در آغوش گرفتم. قبلا از نظر انسانی، قضاوت منفی‌ای در مورد من انجام داده بود [بیشتر بخوانید] اما او کسی است که کارهای مهمی برای فوتبال ایتالیا انجام داده است. گفتن این که یوونتوس اهریمن فوتبال ایتالیا است، عادلانه نیست. امروز همه در تلاش هستند برای یوونتوس نارضایتی ایجاد کنند. سیاست یک چیز است و ارزش‌های اخلاقی یک چیز دیگر. آنیلی مرد کاربلدی است. ما یک‌بار ساعت 8 صبح با هم ملاقات کردیم. این یعنی او ساعت 5 یا 6 صبح از خواب بلند می‌شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار