سورپرایز کیروش در جام جهانی: شجاع در خط حمله!

تمرین تیم‌ملی با یک تصمیم جالب از سوی کارلوس کی‌روش همراه بود.

سورپرایز کیروش در جام جهانی: شجاع در خط حمله!

به گزارش زنهار؛ نکته جالب لیست تیم‌ملی این است که هر سه مهاجم نوک، لژیونر هستند و در چنین شرایطی برگزاری اردو با بازیکنان لیگ برتری، چالشی بزرگ را در خود دارد.

کی‌روش برای برطرف کردن این چالش یکی دو مهاجم از بازیکنان جوان را به تیم ملی فراخواند اما در آخرین تمرین، امیرعلی صادقی و آریا برزگر در تیم کاورپورش‌ها به همراه سایر جوانها قرار گرفتند تا تیم کی‌روش مهاجمی نداشته باشد.

در همین حال، شجاع خلیل‌زاده داوطلب حضور در خط حمله شد تا پس از موافقت کی‌روش، به خط حمله برود و در پستی عجیب برای تیم کارلوس کی‌روش بازی کند و در اتفاقی جالب گل هم بزند.

او ارسال تماشایی مهدی ترابی را با یک ضربه سر دقیق همراه کرد تا دروازه تیم ذخیره‌ها باز شود و شجاع مورد تشویق بازیکنان هم‌تیمی قرار بگیرد.

صرف حضور شجاع خلیل‌زاده در تیم کارلوس کی‌روش نکته جالبی است چرا که شجاع دو جام جهانی را به دلیل کنار گذاشته شدن از سوی سرمربی پرتغالی از دست داد اما سی کیو در بازگشت به ایران، کینه‌های قدیمی را فراموش کرده و در حالی که شاید برخی تصور می‌کردند کی‌روش در لحظات آخر شجاع را خط بزند اما این اتفاق هم رخ نداد.

با این حال شاید حضور شجاع در خط حمله تیم ملی و در پستی غیرتخصصی، نشانه‌ای باشد برای اینکه کی‌روش قصد دارد از بین پورعلی و حسینی، یکی را کنار کنعانی فیکس کند. آنها در جام جهانی قبلی فیکس بودند و حالا باید دید چه سرنوشتی را خواهند داشت.

 


 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار