ستاره جذاب استقلالی در راه تیم ملی ؟ نگرانی بزرگ در آستانه جام‌جهانی

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز با حالتی نگران در تمرین شاگردانش شرکت کرد.

ستاره جذاب استقلالی در راه تیم ملی ؟ نگرانی بزرگ در آستانه جام‌جهانی

تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله اول اردوی منتهی به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۰:۳۰ امروز در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

* آریا برزگر، مهدی هاشم‌نژاد، علیرضا باویه، امین ازباوی‌پور، محمدمهدی احمدی، محمد قربانی، مهدی هاشم‌نژاد، سینا عبدالهی، سامان تورانیان، امیرعلی صادقی و محمدحسین اسلامی بازیکنان رده سنی امید جوانان بودند که صبح امروز در تمرین تیم ملی شرکت کردند.

* از بین بازیکنان تیم بزرگسالان نیز فقط علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، محمدرضا اخباری، مرتضی پورعلی‌گنجی، سامان فلاح، امید نورافکن، امید ابراهیمی، وحید امیری، میلاد سرلک و مهدی ترابی در تمرین امروز حضور یافتند.

* فرشاد کرمی مربی جوان فوتبال کشورمان میهمان ویژه تمرین امروز بود.

* پیش از شروع تمرین شوخی کارلوس کی‌روش با علیرضا بیرانوند سبب خنده بلند دروازه‌بان تیم ملی شد.

* دستیاران سرمربی پرتغالی دقایقی قبل از آغاز به زمین آمدند و به چیدن موانع تمرینی پرداختند.

* امین راستی مربی تیم ملی جوانان با نظر کی‌روش در تمرین امروز حضور یافت.

نگرانی بزرگ در آستانه جام‌جهانی/ نظر ویژه کادرفنی تیم ملی روی جوان استقلالی

* غیبت بازیکنان استقلال شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان به دلیل برگزاری سوپرجام و خلف وعده باشگاه الاهلی قطر سبب شد کی‌روش امروز با وضعیتی نگران در تمرین تیم ملی شرکت کند و حتی در گفت‌وگو با رسانه‌ها این موضوع را بابت آماده‌سازی تیم ملی افشا کرد.

* پیش از آغاز تمرین کی‌روش بازیکنان را دور خودش جمع کرد و آنها در حلقه اتحاد خود با صدای بلند نام ایران را صدا زدند.

* بازیکنان جوان تیم ملی امروز با کاورهای سفید در تمرین شرکت کردند اما نفرات بزرگسال پیراهن سورمه‌ای پوشیده بودند.

* راجر دسا دستیار اول کی‌روش مسؤولیت اصلی اجرای تاکتیک‌های امروز را به عهده داشت او و سرمربی پرتغالی پیش از شروع تمرین روی یک تخته وایت‌برد نکات مدنظر خود را به بازیکنان انتقال دادند.

* ژوآئو آنالیزور پرتغالی تیم ملی با حضور روی یک سکو مشغول تصویربرداری از تمرین امروز شد.

* پس از گرم کردن بدن بازیکنان و پاس‌کاری‌های دو به دو تیم اصلی مقابل تیم جوانان قرار گرفت و در نیمی از زمین به صورت ۱۰ به ۱۰ فوتبال درون‌تیمی بازی کردند. البته امیرعلی صادقی به دلیل کمبود بازیکنان بزرگسال با نظر کی‌روش در ترکیب این تیم قرار گرفت.

* محمدرضا اخباری در ابتدای این بازی درون‌تیمی زیر نظر الکساندر لوپز تمرینات اختصاصی انجام داد اما در ادامه به تناوب جای وی و پیام نیازمند درون دروازه‌ تیم بزرگسالان تعویض شد.

* علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اصلی تیم ملی کشورمان درون دروازه تیم جوانان قرار گرفت تا محک بیشتری بخورد.

* پس از اتمام بخش اول این بازی و تعویض زمین‌ها امین راستی بازیکنان جوان و راجر به ترتیب بازیکنان تیم بزرگسال را جدا کرده و نکات تاکتیکی مدنظر خودشان را به آنها انتقال دادند از طرفی بیرانوند جای خود را درون ترکیب تیم بزرگسال به نیازمند دادند تا اخباری برای دقایقی در چارچوب تیم جوانان قرار بگیرد.

* برخلاف اینکه پیش از این اعلام شده بود رسانه‌ها فقط می‌توانند ۲۰ دقیقه ابتدایی این تمرین را پوشش بدهند اما پس از صحبت‌های کی‌روش با خبرنگاران او تصمیم گرفت اهالی رسانه تا پایان در تمرین حضور داشته باشند.

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار