رونالدو نازاریو: مردم به من می‌گویند رونالدوی اصلی

رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل، در یک مصاحبه زمانی که از او خواسته شد 50 فوتبالیست برتر تاریخ را معرفی کند اشاره‌ای به کریستیانو رونالدو نکرد و خبرساز شد.

رونالدو نازاریو: مردم به من می‌گویند رونالدوی اصلی

به گزارش زنهار؛ رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل، در یک مصاحبه زمانی که از او خواسته شد 50 فوتبالیست برتر تاریخ را معرفی کند اشاره‌ای به کریستیانو رونالدو نکرد و خبرساز شد.

رونالدو نازاریو اخیرا در مصاحبه‌ای با نشریه گاردین شرکت کرد تا درباره جام جهانی 2022 قطر صحبت کند. حرفهای رونالدو در این مصاحبه با واکنش‌های زیادی مواجه شده است؛ به خصوص اشاراتی که او در این مصاحبه به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می‌کند.

وقتی گاردین از مریخی می‌پرسد که شانس آرژانتین را برای قهرمانی چقدر می‌داند او می‌گوید به دلیل رقابت تاریخی بین آرژانتین و برزیل نمی‌تواند از آلبی‌سلسته دفاع کند. خبرنگار گاردین از نازاریو پرسید مسی را بزرگترین فوتبالیست آرژانتین می‌داند یا مارادونا؟ او در پاسخ اشاره کرد و انتخاب کردن بین آنها غیرممکن است.

رونالدوی برزیلی گفت:" انتخاب بین آنها غیرمنصفانه است. به نظر من در تاریخ فوتبال یک گروه خیلی خیلی خاص هست که شامل مارادونا، مسی، یوهان کرویف، بکن‌باوئر، پله، فان‌باستن و رونالدینیو می‌شود.

می‌‌توانستم اسم خودم را هم به این گروه اضافه کنم ولی مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید. اما نمی‌شود این اسطوره‌ها را با هم مقایسه کرد چون نسل‌ها با هم قابل مقایسه نیستند".

رونالدوی برزیلی که در این مصاحبه از کریستیانو رونالدو در بین بهترین فوتبالیست‌های تاریخ اسم نبرده بود در جایی دیگر از خودش به عنوان رونالدوی اصلی یاد می‌کند. نازاریو در این باره گفت:" مردم به من می‌گویند رونالدوی اصلی. ولی خب کسان دیگری هم بودند. هر چند مردم اشتباه نمی‌کنند. من تنها رونالدو نیستم و کسان دیگری هم خواهند آمد که بهتر از من خواهند بود. در همه چیز".

مریخی در ادامه مصاحبه به اسم کریستیانو رونالدو اشاره می‌کند؛ جایی که هموطنش نیمار را به مسی و کریستیانو تشبیه می‌کند. او در این باره گفت:" مردم نیمار را خیلی دوست دارند. در دنیای فوتبال بعید می‌دانم کسی دوستش نداشته باشد. با اینکه نیمار زندگی شخصی پر سر و صدایی دارد ولی می‌شود او را به مسی و کریستیانو رونالدو تشبیه کرد هر چند آنها از دو سیاره جدا هستند". 

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار