تبصره‌ای برای حضور نکونام در تیم‌ملی!

مهدی تاج در مصاحبه شب گذشته خود از حضور احتمالی جواد نکونام در کادرفنی تیم‌ملی در روزهای آینده خبر داد.

تبصره‌ای برای حضور نکونام در تیم‌ملی!

به گزارش زنهار؛ مهدی تاج، بعد از اینکه بار دیگر سکان هدایت فدراسیون فوتبال را برعهده گرفت، از سیاست جانشین‌پروری در تیم ملی خبر داد و گفت به همین بهانه می‌خواهیم، جواد نکونام را به کادر فنی تیم ملی اضافه کنیم. او هم چنین گفته بود که بعد از جام جهانی کارلوس کی‌روش مدیر فنی تیم ملی خواهد شد و جواد نکونام سرمربی که این گفته در ادامه از سوی نبی اصلاح شد و نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: در صورت نمایش خوب تیم ملی در جام جهانی در جام ملت‌ها هم کی‌روش در کنار تیم ملی خواهد بود.

باشگاه فولاد که پیش از این از همکاری با تیم ملی خبر داده بود اما این‌بار صراحتا با حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی مخالفت کرد که البته منطقی به نظر می‌رسید چراکه این تیم روی جواد نکونام برای حضور موفق در فصل جاری بازی‌ها سرمایه‌گذاری کرده و از همه مهم‌تر تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به حساب می‌آید. اما یک پیشنهاد از سوی فدراسیون فوتبال ممکن است نگاه فولاد را تغییر دهد؛ اینکه جواد نکونام بعد از بازی های تیم ملی در جام جهانی به اردوی تیم فولاد برگردد و این تیم را تا پایان فصل همراهی کند.

اتفاقی که پیش‌تر برای کریم باقری هم رخ داده بود با این تفاوت که سمت کریم باقری در پرسپولیس دستیار بود اما جواد نکونام در فولاد سرمربی است. در صورت حضور جواد نکونام در اردوی تیم ملی این مربی باید در غیاب خود نزدیک به یک ماه تمرینات این تیم را به دستیارانش محول کند. کش‌وقوس حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی هم چنان ادامه خواهد داشت به این خاطر که کارلوس کی‌روش گفته است تنها گزینه ایرانی او برای حضور در کادر فنی تیم ملی، جواد نکونام است و هرگاه او راغب به حضور در اردوی تیم ملی باشد، از او استقبال خواهد کرد.

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار