تیم ما یقه استقلال و پرسپولیس را گرفت

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان می گوید بازیکنان تیمش بعد از تعریف‌هایی که بعد از انجام بازی‌های خوب در شش هفته ابتدایی لیگ شنیده‌اند دچار غرور شدند.

تیم ما یقه استقلال و پرسپولیس را گرفت

به گزارش زنهار؛ هدایت یزدی درباره نتایج ضعیف این تیم در دو هفته اخیر، اظهار کرد: اعتقاد داریم تیم نفت ظرفیت و پتانسیل لازم را دارد و این مهم را در شش بازی ابتدایی لیگ نشان داده ایم. نفت این قابلیت را دارد که بتواند شرایط فوتبالی بهتری را ارائه دهد. 

وی با اشاره به جریمه ۱٠ درصدی اعضای این تیم پس از دو شکست سنگین مقابل نساجی و گل گهر، خاطرنشان کرد: این جریمه در راستای تقویت تیم است. همان طور که در زمان های مناسب، تشویقی های لازم را نیز داریم. اگر شرایط تیم بهتر شود این جریمه بخشیده خواهد شد. 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: بعد از شکست هایی که داشتیم جلساتی برای بررسی فنی تیم گرفته شد و یکی، دو جلسه دیگر نیز داریم تا به جمع بندی برسیم و نقاط ضعفمان را از نظر فنی و سخت افزاری برطرف کنیم تا به روند رو به رشد فوتبالی کمک شود.

وی همچنین با بیان این‌که مشکل تیم نفت مسجدسلیمان به زودی حل خواهد شد، ادامه داد: این تیم همان تیمی است که با فوتبال هایی خوبی که در هفته های ابتدایی لیگ به نمایش گذاشت یقه خیلی از تیم ها از جمله استقلال و پرسپولیس را گرفت.

یزدی بیان کرد: شرایط فوتبالیست ها به صورتی است که ممکن است دچار مشکلات روحی و روانی شوند و رقم خوردن چنین نتایجی در تیم های بزرگ دنیا نیز اتفاق می افتد. البته ممکن است بازیکنان‌مان در باد و غرور انجام بازی های خوب مان قرار گرفته باشند یا شاید باید کمی ظرفیت‌مان را پس از شنیدن تعریف دیگران بیشتر کنیم. من فکر می‌کنم غررو باعث شد که این دو شکست سنگین را متحمل شویم.

وی عنوان کرد: البته وقتی بازی مقابل نساجی و گل گهر را بررسی می کنیم کیفیت فوتبالی مان بد نبود اما اشتباهات فردی باعث شد که نهایتاً آن نتایج رقم بخورد. در بازی با گل گهر بعد از گل دوم شیرازه تیم مان کمی از هم پاشید اما معتقدم با فوتبالیست هایی که ما در تیم مان داریم قطعاً شرایط بهتری برای تیم نفت در ادامه مسابقات رقم خواهد خورد. 

 

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار