واکنش فدراسیون جهانی والیبال به پیروزی لهستان مقابل برزیل

تیم ملی والیبال لهستان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان در یک بازی بسیار حساس برزیل را شکست داد.

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به پیروزی لهستان مقابل برزیل

به گزارش زنهار، در جریان مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، تیم ملی والیبال لهستان در مصافی حساس به دیدار برزیل رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد. این بازی که با حضور تماشاگران پرشور لهستانی دنبال شد، بسیار هیجان‌انگیز بود. این رقابت در پنج‌ست و به ترتیب با نتایج ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰، ۲۱ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۲ به سود والیبال لهستان پایان یافت.

فدراسیون جهانی والیبال پس از پایان این بازی نوشت: حضور لهستان در یک فینال دیگر قهرمانی جهان قطعی شد! لهستان در کشور خود برای کسب سومین عنوان قهرمانی متوالی در مسابقات قهرمانی جهان خواهد جنگید. لهستان در دیداری هیجان‌انگیز در نیمه نهایی مقابل برزیل با نتیجه ۳-۲ (۲۳-۲۵، ۲۵-۱۸، ۲۵-۲۰، ۲۱-۲۵، ۱۵-۱۲) پیروز شد و اولین بلیت فینال را رزرو کرد.

بارتوش کورک، کاپیتان والیبال لهستان با کسب ۲۴ امتیاز بهترین بازیکن زمین نام گرفت. در حالی که ریکاردو لوکارلی، مهاجم خارجی برزیلی پرکارترین بازیکن تیمش بود، در پایان ست چهارم مصدوم شد و از بازی بیرون رفت.

 الکساندر اسلیوکا، ملی پوش والیبال لهستان پس از این پیروزی گفت: این بازی احساسی‌تر از این نمی‌توانست باشد. ما خیلی هیجان زده‌ایم. باورش سخت است که در فینال هستیم. ما امروز این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم. فردا در فینال دوباره تمام تلاش خود را خواهیم کرد. این بازی‌ها در بالاترین سطح ممکن قرار دارد زیرا بهترین تیم‌های جهان در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده‌اند. ما واقعا از هواداران سپاسگزاریم. کلماتی برای توصیفش پیدا نمی‌کنم. آن‌ها استثنایی هستند! هواداران ما شگفت انگیز هستند و ما فردا در فینال روی آن‌ها حساب می‌کنیم.


 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار