واکنش مودریچ به خداحافظی از فوتبال

هافبک ۳۷ ساله رئال مادرید به جدایی و خداحافظی از این تیم واکنش نشان داد.

واکنش مودریچ به خداحافظی از فوتبال

به گزارش زنهار؛ به نقل از مارکا ، لوکا مودریچ با وجود آنکه ۳۷  سال سن دارد اما همچنان یکی از بازیکنان کلیدی و تأثیر گذار رئال مادرید به شمار می آید.

هافبک کروات رئالی ها همچنان سرحال و آماده است و در فصلی که گذشت یکی از آماده ترین و بهترین بازیکنان تیمش بود و سهم بسزایی در قهرمانی تیم در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های لالیگا داشت.

مودریچ‌ با ۳۷ سال سن به دوران بازنشستگی و خداحافظی از فوتبال نزدیک شده است و بسیاری از بازیکنان سرشناس در این سن و سال از فوتبال خداحافظی کرده اند و یا شانس حضور در تیم های بزرگ را از دست داده اند.

مودریچ‌ در واکنش به خداحافظی از فوتبال گفت: می دانم که در مرحله سخت سنی قرار دارم اما من با فوتبال زندگی می کنم. عشق من فوتبال است و ۲۴ ساعت به آن فکر می کنم.

او ادامه داد: از عملکرد خود راضی هستم و از آنچه که انجام می‌دهم لذت می برم. بیش از هر زمان دیگری قدر شرایط کنونی را می دانم چرا که این احساس را دارم که این شرایط برای همیشه ادامه نخواهد داشت و به همین خاطر از وضعیت کنونی بیشتر لذت می برم. بازی کردن در تیم بزرگ رئال مادرید در این سن و سال اصلا آسان نیست و باید بسیار آماده بود. در رئال انتظارات بسیار بالا است و این کار من و هر بازیکنی را سخت می کند. فعلا از حضور در رئال لذت می برم و واقعا نمی دانم که چه وقت زمان خداحافظی است.

مودریچ‌ اطمینان دارد که رئال مادرید در فصل جاری هم جام کسب خواهد کرد.

او گفت: ما تیم بسیار خوبی داریم و در شرایط ایده آلی قرار داریم. فصل را بسیار خوب آغاز کرده ایم و به موفقیت خود اطمینان داریم.

رئال مادرید در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر سلتیک با سه گل به پیروزی دست پیدا کرد و در رقابتهای لالیگا هم در هر چهار بازی آغازین به پیروزی دست پیدا کرده است.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار