گل محمدی یک ستاره جذاب را به پرسپولیس می آورد

معاون باشگاه پرسپولیس می گوید یحیی گل محمدی می تواند دوباره این تیم را قهرمان کند.

گل محمدی یک ستاره جذاب را به پرسپولیس می آورد

به گزارش زنهار، ​محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس توضیحاتی در خصوص شرایط این روزهای این تیم داد.

در تعطیلات فیفادی مربیان و بازیکنان خارجی پرسپولیس به کشورهای‌شان بازمی‌گردند؟

تعطیلات فیفادی زمان زیادی ندارد، به همین دلیل مربیان ما در ایران می‌مانند و به کشورهای‌شان نمی‌روند اما تنها خارجی‌ای که از جمع ما جدا خواهد شد و به کشورش خواهد رفت هنانوف است که برای بازی در تیم ملی کشورش به تاجیکستان می‌رود و بعد هم به ایران بازمی‌گردد.

باز هم قصد دارید بازیکن جدیدی به خدمت بگیرید؟

سهمیه چهار بازیکن خارجی ما پر شده و دیگر نمی‌توانیم بازیکن خارجی دیگری به خدمت بگیریم اما در زمینه جذب بازیکن، یک جای خالی در لیست‌مان داریم که اگر سرمربی تیم در ادامه فصل یا در نیم فصل تشخیص دهند که باز هم نیاز به جذب بازیکن دارند با توجه به یک سهمیه خالی که باقی مانده، نسبت به جذب بازیکن تلاش خواهیم کرد.

بازیکنان خوبی را جذب کردید، به همین دلیل شاید موفق‌ترین تیم در فصل نقل و انتقالات باشید.

به لطف خدا و مدیریت باشگاه و همه عوامل دیگر موفق شدیم بازیکنان خوبی را مهیا سازیم و تمام خواسته‌های مربی‌مان را در امر نقل و انتقالات برآورده سازیم. این نکته موجب رضایت هواداران باشگاه شده و رضایت و خشنودی آنها هم برای ما دنیایی ارزش دارد و خستگی تمام این روزهای سخت نقل و انتقالات را از تن ما خارج می‌سازد.

با توجه به شرایط خوبی که نفت مسجدسلیمان دارد فکر می‌کنید چهارمین برد متوالی تیم تان به دست می آید؟

مطمئن باشید کادر فنی و بازیکنان ما نهایت تلاش‌شان را به کار می‌گیرند تا این نتایج خوب ادامه داشته باشد و تیم به سمت هدفش که قهرمانی است پیش برود.یحیی گل محمدی همان مربی موفقی است که این تیم را دو فصل قهرمان کرده ومن معتقدم  دوباره می ‌تواند این ماموریت مهم را به نتیجه برساند.

دیدگاه شما