شکایت ۲ بازیکن پرسپولیس نگرانی بزرگ من است/ این ۲ ستاره ۱۰ روز هم صبر نخواهند کرد!

کوروش برمک مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید این تیم هنوز روان بازی نمی‌کند.

شکایت ۲ بازیکن پرسپولیس نگرانی بزرگ من است/ این ۲ ستاره ۱۰ روز هم صبر نخواهند کرد!

به گزارش زنهار؛ کوروش برمک مهاجم پیشین قرمزپوشان در مورد برد ۳ بر یک پرسپولیس مقابل هوادار در هفته پنجم لیگ برتر و ادامه صدرنشینی این تیم تصریح کرد: قبلاً هم گفته بودم، نه تنها پرسپولیس بلکه شکل همه تیم‌ها از هفته پنجم به بعد مشخص می‌شود. چند هفته که بگذرد سازماندهی فنی و جدولی اتفاق می‌افتد و کیفیت تیم‌ها عیان می‌شود. پرسپولیس در سه بازی اخیر نتایج خوبی به دست آورده و از زیر بار فشار نقل و انتقالات، جذب بازیکن و هماهنگی خارج شده و حالا صدر جدول است. واقعیت امر اینکه هنوز از بازی پرسپولیس لذت نمی‌برم و شاید بعضی کارشناسان یا کادرفنی تیم هم همین نظر را داشته باشند. پرسپولیس هنوز جذابیت قبل را ندارد، اینکه در تمام خطوط راحت و روان بازی کند ولی همین که در هفته پنجم توانست صدر جدول را تصاحب و خوب امتیاز جمع کند، قابل تقدیر است.

صدرنشینی در هفته‌های ابتدایی مهم است

برمک یادآور شد: خیلی مهم بود که در ۵ هفته اول بتوانیم صدر را بگیریم. طبق آمار ۷-۸ سال اخیر، تیم‌هایی که در ۵ هفته ابتدایی بین تیم‌های اول تا چهارم قرار گرفته‌اند، اصولاً تا نیم فصل این روند را ادامه دادند. بعد از آن هم کار خوب پیش می‌رود مگر اینکه شرایط مالی و حاشیه‌ای تیم را دچار بحران کند و مدیرعامل نتواند بحران را از بین ببرد. از آن طرف یکی از مشکلات سال قبل پرسپولیس، بر سر مسائل مدیریتی و همچنین آسیب‌دیدگی بازیکنان بود که امیدوارم امسال شاهد این اتفاقات نباشیم.

پرسپولیس مراقب پرداختی به بازیکنان خارجی باشد

وی در مورد اینکه آیا حالا دیگر خط حمله پرسپولیس شرایط قابل اطمینانی دارد؟ گفت: من از اول هم گفتم که اینها بازیکنان قابلی هستند و نمی‌توانید منکر توانمندی فنی این بازیکنان شوید. نگرانی من از مسائل مالی قراردادهاست که نکند بحرانی برای تیم ایجاد کند. نمی‌دانم نحوه قراردادشان چطور است. از اینکه پول وارد فوتبال‌مان شده و همه می‌توانند مربی و بازیکن خارجی بگیرند، خیلی خوشحالم ولی مسئله این است که بازیکنان ایرانی مظلومند و اگر باشگاه پول‌شان را ندهد کاری از دست‌شان برنمی‌آید ولی خارجی‌ها اینطور نیستند، پول‌شان دیر شود شکایت می‌کنند. امیدوارم باشگاه توان پرداخت پول خارجی‌ها را داشته باشد و از قول و وعده و وعید خبری نباشد که اگر اینطور نباشد اولین تیمی که به حاشیه و بحران می‌رود، پرسپولیس خواهد بود. شیخ دیاباته و لوکادیا ۱۰-۱۵ روز صبر نمی‌کنند که پول‌شان پرداخت شود، فقط تحمل بازیکن ایرانی بالاست.

تیم یحیی هنوز روان بازی نمی‌کند

وی با اشاره به بازی با هوادار ادامه داد: کیفیت همه بازیکنان پرسپولیس خوب است، سعید صادقی هم یکی از خوب‌هایی بود که رفته رفته با فلسفه یحیی و پرسپولیس آشنا می‌شود. مهم این است که بازیکن متوجه شود اینجا چه فلسفه‌ای دارد و چقدر رسیدن به قهرمانی مهم است. بداند چه مسئولیت سنگینی را قبول کرده و با تفکر سرمربی جلو برود. باز هم به عنوان کسی که هم سابقه فوتبال بازی کردن دارد و هم مربیگری می‌کند می‌گویم هنوز ارتباط بین خطوط کُند است و تیم روان بازی نمی‌کند. امیدوارم تا نیم فصل هماهنگی تیم بیشتر شده و با بردها اعتماد به نفس تیم بالاتر برود.

برمک در مورد اینکه کدام تیم‌ها را مدعی‌ می‌داند گفت: از نظر من همه مدعی‌اند. خیلی‌ها فکر می‌کردند نفت مسجد سلیمان به خاطر مشکلات مالی شرایط خوبی نداشته باشد ولی دیدید که چقدر خوب فوتبال بازی کرد و نگذاشت استقلال از نیمه خودش بگذرد. استقلال بیشتر دقایق بازی در زمین خودش بود. ذوب‌آهن در همه بازی‌ها مساوی کرده ولی تارتار همان بازی قابل اطمینان در فاز دفاعی را دارد یا ربیعی با تیمش خوب کار کرده، مس کرمان هرچند دچار حواشی غیرمنطقی و اصطلاحا ًخارج از فوتبال شده، اما تیم خوبی است. فولاد با جواد نکونام عالی کار می‌کند و می‌تواند پدیده لیگ امسال باشد. تراکتور هنوز شرایط خوبش را پیدا نکرده اما آنها هم می‌توانند مدعی باشند. تا هفته دهم همه تیم‌ها می‌توانند بالا بیایند، شاید ثبات سه تیم بالای جدول زیاد باشد اما همه از ته جدول می‌توانند خود را جدا کنند. امیدوارم در نهایت این پرسپولیس باشد که قهرمان لیگ برتر می‌شود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار