کورتوا: هازارد شایستگی خود را نشان داد

سنگربان رئال مادرید بعد از پیروزی برابر سلتیک به ستایش از ادن هازارد پرداخت.

کورتوا: هازارد شایستگی خود را نشان داد

به گزارش زنهار و به نقل از مارکا، رئال مادرید فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی آغاز کرد و در دیدار برابر سلتیک با سه گل به پیروزی رسید.

ادن هازارد که جایگزین کریم بنزما مصدوم در بازی شد توانست یکی از گل‌های رئال مادرید را به ثمر برساند.

تیبو کورتوا بعد از بازی درباره هازارد گفت: او در دیدار برابر سلتاویگو یک پنالتی از دست داد و از طرف دیگر هم در دو بازی اخیر شانس بازی کردن در ترکیب تیم پیدا نکرد و این می‌توانست او را از نظر روحی تحت تاثیر قرار دهد اما این‌گونه نشد. او در دیدار برابر سلتیک شایستگی‌های خود را نشان داد و عملکرد بسیار خوبی داشت. هازارد بازیکنی با کیفیت بسیار بالاست. او به محض این که وارد بازی شد توانست سرعت و ریتم آن را بالا ببرد. او هم گل زد و هم پاس گل داد و به مربی ثابت کرد که چه بازیکن مهمی است.

سنگربان بلژیکی رئال مادرید درباره بازی تیمش گفت: نیمه نخست سخت بود و حریف قدرتمند ظاهر شد. تیر دروازه ما را نجات داد و با خوش شانسی دروازه ما بسته ماند اما در نیمه دوم بازی بسیار بهتری را انجام دادیم و با شایستگی سه امتیاز را کسب کردیم. در کل بهتر از حریف بودیم و براین باور هستم که عدالت اجرا شد.

او در پایان درباره آسیب دیدگی بنزما گفت: کریم بنزما بازیکنی کلیدی برای رئال است. وقتی او مصدوم می‌شود و نمی‌تواند به بازی ادامه دهد به خودمان می‌گویم که امیدواریم این آسیب دیدگی جدی نباشد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار