موضوعات صحبت‌های خصوصی ساپینتو با اسکوچیچ لو رفت

در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی، سرمربیان تیم‌های استقلال و تیم ملی فوتبال کشورمان با یکدیگر دیدار کردند.

موضوعات صحبت‌های خصوصی ساپینتو با اسکوچیچ لو رفت

به گزارش زنهار؛ پنجشنبه هفته گذشته مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد و دو تن از دعوت شدگان به این مراسم در حاشیه این دیدار یک جلسه سرپایی کوتاه با یکدیگر داشتند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که به دعوت فدراسیون فوتبال در این مراسم حضور یافته بود و ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر کشورمان در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با یکدیگر به گفتگو پرداختند.

دراگان اسکوچیچ که در اوایل مرداد ماه سال جاری برای دیدار از اردوی تیم‌های باشگاهی کشورمان حاضر در ترکیه عازم این کشور شده بود در روز بازی دوستانه استقلال مقابل حریف ترکیه ای اش به اردوی این تیم رفت. در آن روز بخصوص اسکوچیچ و ساپینتو به صورت خصوصی با یکدیگر دیدار کردند و صحبتهای بین آنها رد و بدل شد. اسکوچیچ در دیدار با ساپینتو درباره وضعیت بازیکنان ملی پوش استقلال اطلاعاتی از همکار پرتغالی اش پرسیده بود.

این دونفر وقتی در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی یکدیگر را ملاقات کردند به مرور خاطرات ترکیه پرداخته و البته در رابطه با شرایط حساس پیش روی تیم ملی و رقابت‌های جام جهانی نیز صحبت‌هایی با هم انجام دادند.

سرمربیان تیم ملی و استقلال که فرصت زیادی برای گفتگو نداشتند تصمیم گرفتند در هفته‌های آتی بار دیگر با هم نشستی داشته باشند.

ناگفته نماند؛ این مراسم که قرار بود با عکس دسته جمعی حاضران خاتمه پیدا کند به دلیل شلوغی و ازدحام جمعیت روی صحنخ و دوروبر کاپ جام جهانی و ناراحتی نماینده فیفا از شرایط به وجود آمده به شکل غیرمنتظره و غافل گیر کننده‌ای تمام شد و حاضران در مراسم که اغلب بازیکنان سابق ایران در جام‌های جهانی گذشته بودند سالن را ترک کردند!

شایان ذکر است؛ ساپینتتو پیش از ترک سالن و در گفتگوی کوتاهی در جمع خبرنگاران به حمایت از اسکوچیچ پرداخت و برای او و تیم ملی در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار