ساکت: باید به دنبال موفقیت در جام جهانی باشیم

عضو جدید هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید کاری به حواشی شب گذشته ندارد و آینده مهم است.

ساکت: باید به دنبال موفقیت در جام جهانی باشیم

به گزارش زنهار، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از این که موفق شد به عنوان نماینده باشگاه‌ها وارد هیات رییسه فدراسیون فوتبال شود، اظهار کرد: انتخابات تحت نظر کمیته برگزاری و سازمان‌های نظارتی برگزار شد و برآیند دیگاه اعضای مجمع بود. کسانی که تا امروز تلاش و کردند و زحمت کشیدند، قابل تقدیر هستند و کسانی که امروز هستند باید با یک‌پارچگی و هم‌بستگی به دنبال موفقیت فوتبال و به خصوص موفقیت در جام جهانی باشند.

وی ادامه داد: البته که باید نگاه ویژه‌ای به فوتبال و فوتسال بانوان شود که در فوتسال بانوان تا سال ۲۰۲۶ هیچ رویدادی وجود ندارد و از طریق AFC باید پیگری شود و ما هم به عنوان نماینده باشگاه‌ها بتوانیم دیدگاه باشگاه‌ها را در هیات ریسه داشته باشیم و همانطور که قبل هم به عنوان رییس هیات در فدراسیون بودم و دیدگاه آن‌ها را منتقل می‌کردم، اکنون باشگاه‌دار هم هستم و دغدغه مربیان و بازیکنان را به هیات رییسه انتقال دهم.

ساکت در خصوص این که ماجدی گفته زیر قرارداد هیچ مربی دیگری را امضا نخواهد کرد، عنوان کرد: اجازه دهید که این مسائل در زمان خودش حل شود. خانواده فوتبال همیشه با هم صمیمی هستند و من هم کنار گرشاسبی نشسته بودم.

او در پایان درباره حواشی شب گذشته گفت: آن چه گذشته، گذشته است و کاری به آن‌ها ندارم و ما باید به آینده

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار