هالند برای گل زدن به دنیا آمده است

پپ گواردیولا مهاجم تیمش را به یک ماشین گلزنی توصیف کرد و عنوان کرد او برای گل زدن به دنیا آمده است.

هالند برای گل زدن به دنیا آمده است

به گزارش زنهار و به نقل از دیلی میرور، ارلینگ هالند در چهار بازی اول خود برای منچسترسیتی، ۶ گل به ثمر رسانده است یعنی ۱.۵ گل در هر بازی که آمار فوق العاده ای محسوب می شود. ارلینگ هالند تنها با ۲۲ سال سن، ۱۸۳ گل حرفه ای به ثمر رسانده است. مولده، سالزبورگ، بوروسیا دورتموند و حالا منچسترسیتی همگی از توانایی گلزنی او لذت برده اند.

او دلیل اصلی بازگشت منچسترسیتی به روند پیروزی در دیدار با کریستال پالاس بود و تیم گواردیولا به لطف هت‌تریک او توانست شکست را با برد عوض کند. او همچنین همراه با سرخیو آگیرو، دیگو کاستا و میکی کوئین، چهارمین بازیکنی است که در چهار بازی اول خود در این رقابت ها حداقل ۶ گل به ثمر رسانده است.

کار خوب او باعث شد پپ گواردیولا به تمجید از این بازیکن بپردازد. گواردیولا گفت: او کاری را که تمام عمرش انجام داده را برای سیتی انجام می دهد من این احساس را دارم که حتی اگر توپ را لمس نکند هم برای تیم حریف خطرساز می شود. او همیشه داخل محوطه جریمه است و هرگز از بازی خارج نمی‌شود. به عنوان یک مهاجم عملکرد او باورنکردنی است. من می‌توانم بگویم تعداد گل‌هایی که او تاکنون به ثمر رسانده شگفت‌انگیز است. مهمترین چیز این است که او کاملاً جا افتاده است و او مردی فوق العاده متواضع است و برای گلزنی به دنیا آمده است.

 منچسترسیتی در حالی که ۲ بر یک از کریستال پالاس عقب بود توانست با هت‌تریک ارلینگ هالند ۴ بر ۲ به برتری برسد و بردی شیرین را در خانه به دست بیاورد. گل اول سیتی را نیز برناردو سیلوا پرتغالی به ثمر رساند.

منچسترسیتی هالند را در اول ژوییه ۲۰۲۲ به خدمت گرفت. قرارداد این بازیکن شامل بند آزادسازی ۱۵۰ میلیون یورویی است که پس از دو فصل اجرایی خواهد شد. اکنون هالند دومین بازیکن گران قیمت جهان است.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار