کُنده: برای کسب جام به بارسلونا آمده‌ام/ لواندوفسکی در اوج است

مدافع جدید آبی اناری ها بسیار خوشحال است که برای نخستین بار با پیراهن این تیم به میدان رفت. او می گوید که برای کسب جام راهی آبی اناری ها شده است.

کُنده: برای کسب جام به بارسلونا آمده‌ام/ لواندوفسکی در اوج است

به گزارش زنهار و به نقل از اسپورت، سرانجام ژول کنده نخستین بازی خود را با پیراهن بارسلونا انجام داد. این مدافع فرانسوی در دیدار برابر وایادولید در ترکیب اصلی آبی اناری ها به میدان رفت تا در کسب پیروزی قاطع تیمش نقش داشته باشد.

او بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالم که هم پیروزی قاطعی را به دست آوردیم  و هم دروازه تیم بسته ماند. اینکه گل نخوردیم بسیار مهم است. آغاز خوبی با پیراهن بارسلونا داشتم. خوشحالم که برای نخستین بار این تجربه را داشتم و احساسم بسیار زیبا و خوب بود.

این مدافع فرانسوی ۶۰ دقیقه به عنوان بال راست و ۳۰ دقیقه هم در خط میانی بازی کرد. او گفت: در هر دو پست احساس راحتی داشتم. این نخستین بازی من با پیراهن بارسلونا بود و در بازی های بعدی هماهنگی بیشتری با دیگر بازیکنان خواهم داشت.

او درباره درخشش لواندوفسکی گفت: او در اوج است. بارسلونا می داند با چه بازیکنی قرارداد امضا کرده است. او هم خوب بازی می کند و هم خوب گل می زند. لواندوفسکی مهاجم بسیار بزرگی است و این را در هر بازی نشان می دهد.

کنده درباره این سوال که چرا راهی بارسلونا شده است؟ گفت: من برای کسب جام و بهتر شدن راهی بارسلونا شده ام.

آبی اناری ها با پیروزی‌ای که در این بازی به دست آوردند ۷ امتیازی شدند و همچنان با رئال صدرنشین ۲ امتیاز اختلاف دارند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار