ساعی: کم لطفی شد اما صلاح ورزش بود که امروز باشم

هادی ساعی گفت: درست است که در حق من مقداری کم لطفی کردند اما صلاح ورزش کشور این بود که امروز باشم و خداراشکر انتخابات برگزار شد.

ساعی: کم لطفی شد اما صلاح ورزش بود که امروز باشم

به گزارش زنهار، هادی ساعی در پایان انتخابات کمیته ملی المپیک در مورد انتخابات گفت: خداراشکر انتخابات برگزار شد. مهمترین موضوع مجمع بود. انتخابات خوب برگزار شد، رقابت خیلی نزدیک بود. در دوره های قبل انتخابات مقداری رقابت نبود اما در این دوره رقابت خوبی بود که برای ورزش کشور خوب است. امیدواریم دوستانی که به عنوان رییس، نایب رئیس و هیات اجرایی رای آوردند بتوانند روند رو به پیشرفت را ادامه دهند و نمایندگان خوبی برای کلیه رشته های ورزشی باشند. 

وی در ادامه در مورد انتخاب خسروی وفا گفت: آقای خسروی وفا در ورزش ایران شناخته شده است و در حوزه‌های مختلف امتحان پس داده است. در بحث‌های اخلاقی هم که زبانزد ورزشی های ایران است. 

او در خصوص چالش دبیر با اعضای سابق هیات اجرایی گفت: او بارها گفته که مرا در این موضوعات خطاب قرار نداده است.

وی در خصوص شایعاتی که مطرح شده بود مبنی بر اینکه در مجمع حاضر نمی‌شود تا انتخابات برگزار نشود، گفت: حضورم به خاطر ورزش کشور بود. آنهایی که قهرمان المپیک هستند و در ورزش اسم و رسم دارند اگر نباشند جایگاهشان بالاتر است. همه دنبال این بودند که من باشم. خداراشکر که کاری که به نفع ورزش کشور بود انجام دادم. درست است که در حق من مقداری کم لطفی کردند اما صلاح ورزش کشور این بود که امروز باشم. خداراشکر انتخابات برگزار شد. 

وی در مورد اضافه شدن دو نفر در دور دوم انتخابات گفت: قطعا تاثیر داشت. باید از خودشان بپرسید. 

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به مهندسی و لابی انتخابات ورزشی اعتقاد دارد، گفت: لابی بله هر کسی که در هر جایی کاندیدا می‌شود حق دارد و زمان دارد که خود را معرفی و لابی درست کند. اما نزدیکی انتخابات نشان داد که لابی‌ها درست بوده و مهندسی ندیدم. 

ساعی در مورد بحث انصراف خودش گفت: هیچ توضیحی به بنده ندادند ولی پیگیری می‌کنم. 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار