فدرر همچنان پردرآمدترین تنیسور جهان با وجود ۱۴ ماه غیبت

تنیسور سوئیسی با وجود ۱۴ ماه غیبت همچنان در صدر پردآمدترین تنیسورهای جهان است.

فدرر همچنان پردرآمدترین تنیسور جهان با وجود ۱۴ ماه غیبت

به گزارش زنهار و به نقل از رویترز، فوربس اعلام کرد که راجر فدرر مرد شماره یک سابق جهان، علی رغم اینکه نزدیک ۱۴ ماه در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده است، برای هفدهمین سال در صدر فهرست پردرآمدترین تنیسورهای جهان باقی ماند.

 

فدرر ۴۱ ساله از سال گذشته پس از انجام یک عمل جراحی بر روی زانوی خود دیگر بازی نکرده است. با این حال درآمد تبلیغات قهرمان ۲۰ دوره گرند اسلم همچنان در ۱۲ ماه گذشته حدود ۹۰ میلیون دلار بوده تا او در صدر فهرست پردرآمدترین تنیسورها قرار گیرد.

 

نائومی اوزاکای ژاپنی که برنده چهار گرنداسلم شده است، پس از کسب حدود ۵۶.۲ میلیون دلار در سال گذشته، در رتبه دوم این فهرست قرار دارد. این تنیسور ۲۴ ساله یک شرکت رسانه ای جدید را با مشارکت لبرون جیمز راه اندازی کرد. او در واقع پردرآمدترین تنیسور زن است و بالاتر از سرنا ویلیامز آمریکایی قرار گرفته که قرار است بعد از فصل جدید تنیس آزاد آمریکا به دوران خود در تنیس پایان دهد.

 

ویلیامز امسال ۳۵.۱ میلیون دلار به دست آورده و بالاتر از رافائل نادال (۳۱.۴ میلیون دلار) و نواک جوکوویچ (۲۷.۱ میلیون دلار) قرار گرفته است.

 

رادوکانو، نوجوان بریتانیایی با ۲۱.۱ میلیون دلار در رده ششم فهرست قرار دارد و دانیل مدودف، قهرمان سابق اوپن آمریکا و مرد شماره یک جهان با ۱۹.۳ میلیون دلار در رتبه هفتم قرار دارد.

 

کی نیشیکوری (۱۳.۲ میلیون دلار) و ونوس ویلیامز (۱۲ میلیون دلار) هشتم و نهم هستند و در نهایت کارلوس آلکاراس اسپانیایی (۱۰.۹ میلیون دلار) در رده دهم ایستاده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار