لوکادیا در قتلگاه پرسپولیس/ شرایط سرخ‌ها در ابتدای لیگ بحرانی می‌شود؟

پرسپولیس در هفته سوم به شهری می‌رود که در این ۲ سال کابوس سرخپوشان بوده است.

لوکادیا در قتلگاه پرسپولیس/ شرایط سرخ‌ها در ابتدای لیگ بحرانی می‌شود؟

به گزارش زنهار؛ پرسپولیس فصل جدید را خوب شروع نکرده و اوضاع طوری پیش رفته که بعد از تساوی بدون گل برابر ذوب‌آهن و فولاد، کادرفنی این تیم به شکل زودرس متحمل انتقادات زیادی شده است. وقتی شرایط را با فصل گذشته مقایسه می‌کنیم، اوضاع بدتر هم می‌شود؛ جایی که قرمزها از ۶امتیاز در ۲هفته ابتدایی به ۲امتیاز رسیده‌اند و شانس‌های گلزنی‌شان هم از عدد ۱۴به ۵کاهش یافته است. همه اینها یعنی اوضاع روبه‌راه نیست و در عین حال همه منتظرند ببینند بالاخره طلسم گلزنی قرمزها توسط کدام بازیکن شکسته خواهد شد.

 

 با وجود در اختیار داشتن برترین پاسورهای فصل گذشته، پرسپولیس هنوز موقعیت‌های چندانی نساخته و موفق به گلزنی نشده است. حالا باید دید در بازی با آلومینیوم بالاخره نخستین گل قرمزها ثبت خواهد شد یا نه. مهدی عبدی که ۲هفته ناامیدکننده را پشت سر گذاشته، یکی از گزینه‌های گلزنی است، هرچند شاید فیکس نباشد. حامد پاکدل هم که در همین آلومینیوم درخشید و به پرسپولیس پیوست، بعد از بهبودی از مصدومیت می‌تواند امیدوار به زدن نخستین گل فصل سرخ‌ها باشد. 

 

هرچند بیشتر نگاه‌ها به یورگن لوکادیا دوخته شده؛ بازیکنی که بعید است فیکس باشد اما احتمالا به‌عنوان مهره ذخیره به میدان خواهد رفت و اگر نخستین گل فصل قرمزها را او بزند، عیش هواداران بابت این خرید کامل خواهد شد.

 

پرسپولیس در هفته سوم به شهری می‌رود که در این ۲سال کابوس سرخپوشان بوده است. ۲بازی اخیر آلومینیوم و پرسپولیس در اراک با برتری آلومینیوم تمام‌شده و حتی آخرین بازی ۲تیم در ورزشگاه آزادی هم با شکست پرسپولیس و حذف این تیم از جام‌حذفی به پایان رسیده است. آلومینیوم با هدایت مهدی رحمتی و با کسب ۳امتیاز از ۲بازی ابتدایی در حالی از پرسپولیس میزبانی می‌کند که مهدی رحمتی در آخرین رویارویی، یحیی گل‌محمدی را ۳ بر ۲ شکست داده است. پرسپولیس امسال کلی بازیکن گل‌ساز دارد اما تا این لحظه در این تیم خبری از بازیکن گلزن نبوده است. هواداران این تیم به حضور لوکادیا و شکسته‌شدن طلسم گلزنی توسط این مهاجم هلندی خیلی امیدوارند. اگر این اتفاق در بازی اراک هم رخ ندهد آن‌وقت باید کم‌کم بر بحرانی‌شدن وضعیت پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی لیگ جدید صحه گذاشت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار