ساپینتو الماس محبوب را به استقلال بازگرداند!

به نظر می‌رسد استقلالی‌ها در انتظار یک معاوضه‌ی جذاب قرار دارند. احتمالا آیاندا پاتوسی، جانشین آرش رضاوند می‌شود.

ساپینتو الماس محبوب را به استقلال بازگرداند!

به گزارش زنهار، استقلال تهران اردوی آماده‌سازی خوبی را در آنکارای ترکیه سپری می‌کند. به نظر می‌رسد با اضافه شدن کاوه رضایی و محمد حسین مرادمند، ترکیب این تیم در اردوی آماده‌سازی درحال کامل شدن است و ساپینتو، بهترین ترکیب ممکن را در اختیار دارد.

به گزارش زنهار، استقلالی‌ها خیلی دیر فرایند نقل و انتقالات را شروع کردند. با این حال آن‌ها توانستند تقریبا بخش بزرگی از ترکیب تیم قهرمان را حفظ کنند. این بهترین خبر برای تیمی است که مدتی را سرگردان فرایند انتخاب سرمربی‌اش بود.

 آن‌ها در این میان چند خرید هم از لیگ ایران انجام دادند که به نظر می‌رسد بدون تصمیم مستقیم ساپینتو بود. با این حال، ساپینتو آن‌ها را از تیم کنار نگذاشت و خیلی زود و پیش از اردوی ترکیه، وضعیت خروجی‌های استقلال مشخص شد. آمدن کاوه رضایی از لیگ بلژیک و احتمالا محمد محبی از پرتغال هم می‌تواند استقلال هجومی‌تری را برای این فصل بسازد.

در این میان استقلالی‌ها یک نگرانی دارند. آن‌ها در پست هافبک بازی‌ساز، گزینه‌ی مطمئنی ندارند. آرش رضاوند بعد از دو فصل نه چندان خوب با استقلال در نیم فصل گذشته به صورت قرضی به فولاد رفت و در جشن قهرمانی استقلال شرکت نکرد.

حالا که رضاوند به تمرینات استقلال بازگشته، ساپینتو اجازه‌ی خروج را به او نداده، ولی به نظر می‌رسد رضاوند علاقه‌مند است به فولاد بازگردد. او در فولاد درخشش بیشتری از استقلال داشت. حالا آرش رضاوند به یکی از علامت سوال‌های لیگ تبدیل شده است.

در حالی که ساپینتو بر ماندن رضاوند در استقلال اصرار دارد، به نظر می‌رسد یک معاوضه‌ی جذاب برای استقلالی‌ها در پیش است. جواد نکونام علاقه‌ای به نگه داشتن آیانادا پاتوسی ندارد و او هم از فولاد خداحافظی کرده است. با این وضعیت، پیشنهاد شده که پاتوسی با رضاوند معاوضه شود.

با توجه به خاطره‌ی خوب استقلالی‌ها از پاتوسی، به نظر می‌رسد با حضور او در استقلال، دیگر نگرانی بابت پست بازی‌سازی وجود نداشته باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار