رده بندی تیم های باشگاهی مشخص شد/ پرسپولیس 82، استقلال 193

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال ایران در تازه‌ترین رده بندی تیم‌های باشگاهی جهان چند پله صعود داشته‌اند.

رده بندی تیم های باشگاهی مشخص شد/ پرسپولیس 82، استقلال 193

به گزارش زنهار؛ بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۹ شهریور) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس مانند رده بندی‌های پیشین در رتبه نخست ایران قرار گرفت.

پرسپولیس در رده بندی تیم‌های آسیایی نیز با یک پله صعود نسبت به هفته قبل در رتبه دوم قرار دارد. سرخپوشان ایران در رده بندی جهانی با ۱۶۳۱ امتیاز و با دو پله صعود نسبت به هفته گذشته در رتبه ۸۲ و بالاتر از تیم‌های مطرح کلوب بروژ بلژیک و اوساسونای اسپانیا قرار گرفتند.

تیم فوتبال استقلال با ۱۵۴۱ امتیاز، مانند رده بندی پیشین در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران قرار گرفته است. جایگاه استقلال در قاره آسیا نیز نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و این تیم همچنان در رتبه نهم قاره کهن جای دارد. آبی پوشان ایران با ۳ پله صعود نسبت به هفته قبل به رده ۱۹۳ جهان رسیده اند.

سپاهان با ۱۵۲۰ امتیاز، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. طلایی پوشان اصفهان، در آسیا با یک پله سقوط نسبت به هفته قبل، در رتبه ۱۵ قاره کهن قرار گرفتند و در سطح جهانی نیز با یک پله سقوط نسبت به هفته قبل، در رتبه ۲۴۶ جای گرفتند.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد، پدیده و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا هفتم فوتبال ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا، جایگاه تیم اول تغییری نکرده و کاوازاکی ژاپن با ۱۶۹۲ امتیاز صدرنشین است. پس از پرسپولیس تیم الهلال عربستان، حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، با ۱۶۲۹ امتیاز به رتبه سوم صعود کرده است. تیم جونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۶۲۵ امتیاز در رتبه چهارم جای دارد و اولسان هیوندای نیز با ۱۶۰۹ امتیاز در رتبه پنجم جای گرفته است.

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه ۴ تیم نخست جدول تغییری نداشته و تیم فوتبال بایرن مونیخ با ۲۰۴۵ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است.

پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با ۱۹۷۱ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. اینتر میلان با ۱۹۵۴ امتیاز همچنان رتبه سوم را در اختیار دارد. رئال مادرید با ۱۹۴۶ امتیاز به رتبه چهارم صعود کرده و چلسی با ۱۹۴۳ امتیاز به رتبه پنجم جهان سقوط کرده است.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ

منچسترسیتی

اینتر میلان

رئال مادرید

چلسی

لیورپول

پاری سن ژرمن

بارسلونا

اتلتیکو مادرید

آژاکس

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار