این 2 بازیکن نگذاشتند رامین رضائیان در پرسپولیس بماند!

شنیدیم چندی پیش ۲ بازیکن با تجربه پرسپولیس به مدیران باشگاه اعلام کرده‌اند مخالف تمدید قرارداد رامین رضاییان هستند!

این 2 بازیکن نگذاشتند رامین رضائیان در پرسپولیس بماند!

به گزارش زنهار، این دو بازیکن بزرگ تر پرسپولیس مخالف بازگشت رامین رضاییان در نقل و انتقالات زمستانی هم بودند اما با توجه به نیاز این تیم پس از جدایی مهدی شیری مجبور به سکوت شدند!

رامین رضاییان که بعد از چهار فصل دوری از پرسپولیس با ادعای دستیابی به عنوان قهرمانی با این تیم به جمع سرخپوشان بازگشته بود، در نهایت علیرغم تلاشی که داشت نتوانست به خواسته خود دست یابد و اکنون در مسیر جدایی قرار گرفت.

وقتی در نقل و انتقالات زمستانی و با جدایی مهدی شیری نام رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس به میان آورده شد، هواداران این تیم شعف بزرگی را احساس و از این چهره به عنوان شاه مهره نقل و انتقالاتی تیم خود برای رقابت با استقلال در کورس قهرمانی یاد می‌کردند. پروسه طولانی مدت فسخ قرارداد با الدحیل قطر و در ادامه حضور در پرسپولیس بعد از سال‌ها دوری، یک انگیزه بزرگ به مدافع ملی‌پوش سابق داده بود تا بتواند بار دیگر خود را به کادرفنی تیم ملی نیز اثبات کند و شانس بازگشت به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ را در آستانه جام جهانی نیز برای خود متصور باشد.

رضاییان اما فصل را با همان عنوان نائب قهرمانی پایان داد و این در حالی بود که در مقطعی نیز اعتراض او نسبت به تعویض دلخوری یحیی گل محمدی و اعضای کادرفنی را نیز در پی داشت. رضاییان اما با یک نیم فصل بازی و ثبت چهار پاس گل امیدوار بود که فصل آینده را بتواند با شرایط بهتری دنبال کند. اما ماجرا اکنون به شکل دیگری برای وی پیش رفته است؛ در شرایطی که پیش از این نیز بحث اختلاف نظر اعضای رختکن با رامین رضاییان مطرح شده بود، این بازیکن با حضور در یک برنامه تلویزیونی و اشاره به برخی موضوعات ناراحتی بیشتری را هم شکل داد. از انتقاد نسبت به نفرات کنونی پرسپولیس که به شکلی واضح و صریح برخی از آنها را در حد این تیم ندانست تا ماجرای مربوط به دریافتی‌اش از این تیم!

این بار دو بازیکن بزرگ تر پرسپولیس به صراحت اعلام کردند مخالف تمدید قرارداد رضاییان هستند و در صورت حضور مجددش از این تیم خواهند رفت اماجالب اینکه این مرتبه رضا درویش و یحیی گل محمدی هر دو نظری موافق دو بازیکن بزرگ تر پرسپولیس داشتند.

در ادامه عنوان شد سپاهان اصفهان رامین رضاییان را به تلافی خرید دانیال اسماعیلی فر از سوی پرسپولیس می‌خواهد.

رضاییان اما پیشنهاد سنگینی به سپاهان ارائه کرده که با مخالفت مدیران این باشگاه مواجه شد. این بازیکن در حال حاضر در قطر به سر می‌برد و بیشتر مشغول تکذیب اخبار مربوط به خودش و فعالیت در فضای مجازی است!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار