اختلاف ۲۰۰ هزار دلاری گل محمدی و مدیران پرسپولیس!

هنوز جانشین حمید مطهری مربی پیشین سرخ‌ها در پرسپولیس مشخص نشده است.

اختلاف ۲۰۰ هزار دلاری گل محمدی و مدیران پرسپولیس!

به گزارش زنهار، پرسپولیس در نقل و انتقالات این فصل عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست تا حدود زیادی نقاط ضعف خود را پوشش دهد.

با این حال سرخ پوشان هنوز به چند بازیکن جدید نیاز دارند. همچنین بعد از جدایی حمید مطهری از پرسپولیس ، جانشین او هنوز مشخص نشده است. تا الان گزینه های زیادی برای جانشینی مطهری به یحیی گل‌محمدی معرفی شدند و سرمربی پرسپولیس هم ۲ گزینه را انتخاب کرد تا مدیران پرسپولیس مذاکره با این نفرات را آغاز کند.

با توجه به اختلاف مالی زیاد بین گزینه های یحیی و باشگاه پرسپولیس ، حضور آن ها در این تیم منتفی شد. از همین رو یحیی مجبور شد گزینه جدیدی به باشگاه معرفی کند تا اقدامات لازم برای جذب او انجام شود.

نکته جالب در خصوص جذب دستیار خارجی برای یحیی گل‌محمدی به اختلاف ۲۰۰ هزار دلاری او و باشگاه پرسپولیس برمی‌گردد. مدیران پرسپولیس بودجه ای که برای جذب دستیار خارجی درنظر گرفتند، چیزی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار دلار است ولی یحیی برای آوردن یک مربی خوب به پرسپولیس بودجه ای بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار دلار می‌خواهد.

حال باید دید این اختلاف ۲۰۰ هزار دلاری بین گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس برای آوردن دستیار خارجی چگونه برطرف خواهد شد و چه کسی جانشین حمید مطهری می‌شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار