تساوی پرسپولیس در اصفهان امیدها را ناامید کرد/ هدیه بزرگ تارتار به استقلالی‌ها!

​دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس با نتیجه تساوی به پایان رسید تا شانس قهرمانی سرخپوشان در فصل جاری کاهش یابد.

تساوی پرسپولیس در اصفهان امیدها را ناامید کرد/ هدیه بزرگ تارتار به استقلالی‌ها!

به گزارش زنهار، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی یک - یک دو تیم خاتمه یافت. سعید باقرپسند در دقیقه 2 تیم ذوب‌آهن را در این بازی پیش انداخت اما در دقیقه 57 شرزود تمیروف کار را برای پرسپولیس به تساوی کشاند. با این نتیجه شاگردان گل‌محمدی 54 امتیازی شدند و با وجود کاهش اختلاف امتیاز این تیم با استقلال به سه امتیاز، اما شانس سرخپوشان برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی کاهش یافت.

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، مسعود ابراهیم‌زاده، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، سجاد دانایی (2+90 - محمدحسین اسلامی)، سعید باقرپسند (81 - رضا خالقی‌فر)، محمد خدابنده‌لو، سینا اسدبیگی و سجاد آشوری (81 - محمدامین درویشی).

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (84 - علیرضا ابراهیمی)، علی نعمتی، رامین رضاییان (84 - سیامک نعمتی)، سعید آقایی (35 - وحید امیری)، میلاد سرلک، رضا اسدی (46 - علی شجاعی)، احسان پهلوان، مهدی ترابی، حامد پاکدل (46 - مهدی عبدی)، شرزود تمیروف.

در این بازی سعید باقرپسند در دقیقه 2 تیم ذو‌ب‌آهن را پیش انداخت اما در ادامه تمیروف در دقیقه 57 کار را برای پرسپولیس به تساوی کشاند.

داور: پیام حیدری

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار