نتیجه فصل فاجعه؛ کاهش 25 درصدی دستمزد رونالدو و یارانش

​منچستریونایتد با شکست سنگین مقابل برایتون آخرین امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل 23-2022 را از دست داد. شیاطین سرخ هنوز حضورشان در لیگ اروپا را هم قطعی نکرده اند و خطر حضور در لیگ کنفرانس را حس می کنند.

نتیجه فصل فاجعه؛ کاهش 25 درصدی دستمزد رونالدو و یارانش

به گزارش زنهار، منچستریونایتد با حذف از لیگ قهرمانان اروپا دچار مشکلات مالی شدیدی در فصل آینده خواهد شد  که این شرایط روی اوضاع مالی بازیکنان هم تاثیر خواهد گذاشت. در حقیقت در قرارداد بازیکنان منچستریونایتد بندی وجود دارد که بر اساس آن در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان، دستمزدشان به طور خودکار 25 درصد کاهش پیدا می کند. به طور مثال دستمزد رونالدو از هفته ای 385 هزار پوند به هفته ای 288 هزار پوند می رسد. دستمزد دخیا نیز از هفته ای 375 هزار پوند به هفته ای 281 هزار پوند خواهد رسید.

به نظر می رسد که این اقدام مدیران منچستریونایتد را باید تصمیمی هوشمندانه به شمار آورد چرا که آنها پیش بینی کرده بودند که در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان، تیمشان دچار بحران مالی می شود و به همین خاطر نمی توانند دستمزدهایی مطابق گذشته را بپردازند و به همین خاطر است که یونایتد این گونه می تواند از سلامت باشگاه خود حفاظت کند چرا که با حذف از لیگ قهرمانان این تیم از نظر مالی دچار مشکلات شدیدی خواهد شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار