رکورد رحمتی بازهم دست‌نخورده باقی ماند!

سیدحسین هنوز برای عبور از نیلسون فرصت داردسیدحسین حسینی که تاکنون ۱۵ بار در لیگ برتر کلین شیت کرده، فرصت عبور از نیلسون را دارد.

رکورد رحمتی بازهم دست‌نخورده باقی ماند!

به گزارش زنهار؛ ازدست‌رفتن موقعیت گلزنی روی یک ضربه کرنر و تبدیل آن به یک ضد حمله برق‌آسا برای سپاهان، از بدشانسی‌های سیدحسین بود تا او در مصافی تک‌به‌تک با محمدرضا حسینی قرار گرفته و مجبور به انجام خطای پنالتی شود. خطایی که یک کارت زرد را برای کاپیتان استقلال در پی داشت و او از حضور در دیدار فردا برابر شهر خودرو محروم شد. سیدحسین که تا به اینجای فصل ۱۵ بار موفق به ثبت کلین شیت شده، نتوانست در نقش‌جهان دروازه‌اش را بسته نگه دارد و همین مسئله باعث شد تا کار او برای ثبت رکورد بیشترین تعداد کلین شیت در لیگ ۱۶ تیمی سخت شود. نیلسون کوریا سنگربان سابق و برزیلی پرسپولیس در لیگ سیزدهم موفق شد ۱۸ مرتبه دروازه‌اش را بسته نگه دارد و در لیگ‌های شانزده تیمی، او رکورددار بیشترین تعداد کلین شیت است.

حالا و باتوجه‌به محرومیت حسینی در بازی با شهر خودرو، او در چهار هفته پایانی فرصت دارد تا با بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش، بتواند از رکورد تاریخی سنگربان پرسپولیس عبور کند. اتفاقی که رخ‌دادن آن برای سیدحسین بسیار سخت به نظر می‌رسد. البته باید دو نکته را متذکر شد. ابتدا اینکه نیلسون در تمامی بازی‌های آن فصل از رقابت‌های لیگ برتر درون دروازه پرسپولیس ایستاد اما حسینی تا به اینجای فصل حداقل ۴ بازی از لیگ را ازدست‌داده و رشید مظاهری و علیرضا رضایی جای او را در قفس توری آبی‌ها گرفته‌اند و اگر او در دیدارهای پایانی هم به میدان برود، تعداد بازی‌هایش به عدد ۲۶ می‌رسد که باز هم نیلسون با ۳۰ بازی، بیشتر از حسینی به میدان رفته است.

نکته بعدی اینکه رکورددار کلین شیت در یک‌فصل از رقابت‌های لیگ برتر سیدمهدی رحمتی است. سنگربان سابق استقلال در لیگ دوازدهم و در روزهایی که لیگ برتر با حضور ۱۸ تیم برگزار می‌شد، توانست در ۳۴ مسابقه، ۲۱ کلین شیت را از خود به‌جای بگذارد و هرچند با تعداد بازی‌های بیشتر، اما رحمتی رکورددار بیشترین تعداد کلین شیت در یک‌فصل از رقابت‌های لیگ برتر است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار