فکری به دنبال هت تریک مقابل پرسپولیس

آیا سرمربی نفت مسجد سلیمان باز هم از یحیی امتیاز می‌گیرد؟

فکری به دنبال هت تریک مقابل پرسپولیس

به گزارش زنهار، محمود فکری روی نیمکت استقلال، فقط یک بار با پرسپولیس روبه‌رو شد و در دقایق پایانی به تساوی با این تیم رسید.البته او زمانی که سرمربی نساجی بود در قائمشهر موفق شد پرسپولیس آماده آن روزها را هم متوقف کند و یک امتیاز حساس برای نماینده استان مازندارن کسب کند.

فکری حالا روزهای بسیار سختی را روی نیمکت نفت مسجد سلیمان سپری می‌کند. تیمی که فعلا یکی از گزینه‌های بسیار جدی سقوط به شمار می‌رود را سرمربی سابق استقلال مربیگری می کند. نفت مسجدسلیمان تنها یک رده با قعر جدول فاصله دارد و در شرایط فعلی همچنان در منطقه سقوط دیده می‌شود. اگر آنها شرایط را تغییر ندهند، فصل آینده را در رقابت‌های لیگ یک سپری خواهند کرد. در مقابل پرسپولیس، نتایج بسیار خوبی به دست آورده است، اما به نظر می‌رسد قرمزها به سرنوشت فصل گذشته سپاهان دچار شده‌اند، تیمی که بسیار خوب نتیجه گرفت و حتی به ازای هر بازی بیشتر از دو امتیاز داشت اما به خاطر نتایج ایده‌آل‌تر حریف، در نهایت نتوانست به قهرمانی لیگ برسد.

قرمزها البته هنوز ناامید نیستند و همچنان از ادامه این جنگ بزرگ با استقلال صحبت می‌کنند، آنها هنوز یک بازی مستقیم با این حریف هم دارند و روی آن مسابقه هم برای کم کردن اختلاف‌ها حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.

قرمزها به لحاظ فنی، هنوز یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستند اما هنوز نتوانسته‌اند به لحاظ امتیازگیری خودشان را به استانداردهای تیم فرهاد مجیدی برسانند، از دست رفتن قهرمانی بعد از پنج سال، کابوسی است که آنها اصلا نمی‌خواهند پشت سر بگذارند، برای فاصله گرفتن از این کابوس، پرسپولیس باید به هر قیمتی نبرد مقابل نفت مسجد سلیمان را با برد ترک کند. باید منتظر ماند و دید در پایان نبرد پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان آیا محمود فکری در متوقف کردن پرسپولیس برای بار سوم در رویارویی هایش هت‌تریک خواهد کرد یا نه.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار