زخم سال اولی نفت مسجدسلیمان به حمید درخشان و علی دایی

تیم های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر به مصاف هم می روند.

زخم سال اولی نفت مسجدسلیمان به حمید درخشان و علی دایی

به گزارش زنهار؛ لیگ چهاردهم اولین حضور نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر بود، آنها درست در همان فصل که به لیگ برتر صعود کرده بودند طعم سقوط راچشیدند و بعد از 3 فصل حضور در لیگ یک بار دیگر در سال 97 لیگ برتری شدند.

در لیگ چهاردهم، دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف هم رفتند که هر دو بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

بازی رفت:

پرسپولیس 1-1 نفت مسجد سلیمان / هفته هشتم، جمعه 21 شهریور 1393؛ دو تیم در ورزشگاه آزادی و از ساعت 19:45 به مصاف هم رفتند و در نهایت با کسب یک امتیاز، زمین مسابقه را ترک کردند. تیم جنوبی در دقیقه 36 نیمه اول از سوی حامد محمودی به گل رسید اما سرخپوشان با تک گل دقیقه 57 زنده یاد هادی نوروزی، نتیجه را به تساوی کشاندند. نوروزی در حالی این گل را به ثمر رساند که درست، یک دقیقه قبل به جای سید میثم حسینی وارد زمین شده بود.

ترکیب پرسپولیس: نیلسون کوریا –مایکل اومانیا-محمد عباس زاده-مهدی طارمی-محمد نوری-محسن بنگر-سید میثم حسینی (دقیقه 56؛ هادی نوروزی)-رضا حقیقی (دقیقه 56؛ احمد نوراللهی)-امید عالیشاه (دقیقه 84؛ افشین اسماعیل زاده) –حمیدرضا علی عسگر-حسین ماهینی؛ سرمربی: علی دایی

بازی برگشت:

نفت مسجد سلیمان 2-2 پرسپولیس / هفته بیست و سوم، 5 شنبه 21 اسفند 1393؛ دو تیم در شهر مسجد سلیمان و از ساعت 14:30 به مصاف یکدیگر رفتند. دو تیم در حالی با هم رو برو شدند که سرخپوشان در جایگاه هشتم و نفتی ها در جایگاه شانزدهم قرار داشتند. پرسپولیسی ها نیمه اول را با گل های عالیشاه (دقیقه 25) و علیپور (دقیقه 39) با نتیجه 1-2 برنده به رختکن رفتند اما در دقیقه 91 گل تساوی را دریافت کردند تا نتوانند 3 امتیاز این دیدار را کسب کنند. گل دقایق انتهایی نفت را رضا کرملاچعب جوان به ثمر رساند، او در لیگ شانزدهم به پرسپولیس آمد اما چون فرصت بازی پیدا نکرد در انتهای فصل از جمع سرخپوشان جدا شد.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی-محسن بنگر-علیرضا نورمحمدی-بابک حاتمی-محمدرضا خانزاده-هادی نوروزی-فرناندو گابریل (دقیقه 14؛ امید عالیشاه)-رضا خالقی‌فر-مهرداد کفشگری-پیام صادقیان (دقیقه 73؛ مهدی دغاغله) - علی علیپور (دقیقه 89؛ فرناندو تادئو)؛ سرمربی: حمید درخشان

پرسپولیس در نیم فصل اول با علی دایی به میدان رفت و در نیم فصل دوم سرمربی سرخ ها حمید درخشان بود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار