مجیدی تن و بدن پرسپولیسی‌‎ها را لرزاند/ فرهاد یک تنه فاتح جنگ ۶ امتیازی بود/ استقلال ثابت کرد لایق‌ترین تیم برای قهرمانی است

مدافع اسبق استقلال گفت: تیم فرهاد مجیدی ثابت کرد از هر نظر شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی است و به هیچ تیمی در این مسیر راه نمی‌کند.

مجیدی تن و بدن پرسپولیسی‌‎ها را لرزاند/ فرهاد یک تنه فاتح جنگ ۶ امتیازی بود/ استقلال ثابت کرد لایق‌ترین تیم برای قهرمانی است

به گزارش زنهار؛ مهدی فنونی زاده مدافع پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم های استقلال و گل گهر سیرجان همچنین انتشار خبری در مورد بازداشت شدنش به دلیل شکایت سپهر حیدری اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی تیم‌های استقلال و گل گهر سیرجان را چطور ارزیابی کردید؟

این مسابقه فوتبال نبود بلکه جنگ تمام عیار بود. جنگی بین امیر قلعه‌نویی و تیمش با فرهاد مجیدی و سربازانش. واقعا لذت بردیم. هر کسی این فوتبال را دیده قطعاً از تماشای آن سیراب شده است.

چطور؟

چون در این بازی ۳ گل رد و بدل شد. سه بار پنالتی زده شد، که خود پنالتی یکی از اتفاقات جذاب در هر مسابقه است .از طرفی یکی دو بار بازی به خاطر مسائل لب به خط قطع شد و دعوا و درگیری هم داشت. در نهایت فرهاد مجیدی هم اخراج شد.

چرا فرهاد مجیدی لب خط داد و فریاد می‌کرد و اینقدر بی قرار بود؟

سرمربی تیم حکم فرمانده تیمش را دارد. وقتی حس کرد در حق تیمش کوتاهی شده خودش را به آب و آتش زد و کارت زرد و اخراج را به جان خرید تا بازی شش امتیازی را از دست ندهد. فرهادمجیدی یار دوازدهم تیمش بود که روی هر دو گل استقلال اثر گذاشت و با این که شورت ورزشی به پا نداشت ولی مثل یک فوتبالیست بیرون زمین برای تیمش بازی کرد. در واقع این سه امتیاز را فرهاد مجیدی برای استقلال گرفت.

گل گهر را چطور دیدید؟

قبلا هم گفته بودم گل‌گهر سیرجان یکی از تیم‌های پرمهره و جنگنده لیگ برتر است. باید به امیرخان قلعه نویی تبریک گفت که توانسته چنین تیم یکدست و جنگنده ای را بسازد. شاید اگر هر تیمی غیر از استقلال جلوی گل گهر بود این بازی را می‌باخت. ولی استقلال با این فوتبالی که مقابل گل‌گهر ارائه کرد پیام مهمی‌برای همه لیگ داشت.

چه پیامی؟

این که هیچ تیمی به اندازه استقلال لیاقت قهرمانی ندارد. استقلال بعد از اینکه گل مساوی را خورد تمام بازیکنان تهاجمی‌اش را مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ وارد زمین کرد تا به گل برسد. این نشان می‌دهد استقلال تا چه اندازه تیمی هجومی و گردن کلفت است که توانست به گل گهر دوباره گل بزند و سه امتیاز را بگیرد.

این سه امتیاز چقدر برای استقلال اهمیت داشت؟

این سه امتیاز مهم ترین سه امتیاز تا قبل از دربی بود که تن و بدن پرسپولیسی‌ها را لرزاند.

در خبرهای ۲۴ ساعت اخیر داشتیم که شما بازداشت شده اید. مشکلی بین شما و سپهر حیدری به وجود آمده بود؟

لطفاً این موضوع را صددرصد از قول من تکذیب کنید. کدام بازداشت؟ اصلاً بازداشتی در کار نبود. یک موضوعی پیش آمد که تلفنی هم حل شد. نمی‌دانم چرا بعضی‌ها دنبال شلوغ کاری هستند و می‌خواهند با اسم من برای خودشان خبر بسازندالان یک هفته است از کنار خانواده‌ام تکان نخورده ام و به هیچ وجه صحبت از بازداشت من نبوده. لطفاً این دروغ پراکنی‌ها را تمام کنید.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار