اختلاف جدید در رختکن قرمزها/ باز هم پای ستاره در میان است

رسانه‌های انگلیسی خبر از یک مشکل جدید در رختکن منچستریونایتد می‌دهند که کریستیانو رونالدو در متن آن قرار گرفته است.

اختلاف جدید در رختکن قرمزها/ باز هم پای ستاره در میان است

به گزارش زنهار؛ گفته می‌شود کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره ۳۷ ساله پرتغالی و هری مگوایر گرانقیمت‌ترین مدافع لیگ برتر و کاپیتان فعلی شیاطین‌سرخ، درگیر جنگ قدرت بر سر بازوبند هستند.

ترس هری

مشخصاً رالف رانگنیک سرمربی موقت آلمانی منچستریونایتد با رونالدو و مگوایر صحبت‌هایی در این مورد انجام داده و به مدافع تیم هم اطلاع داده به‌دلیل از دست دادم فرم خوبش مدتی بازوبند را به رونالدو واگذار خواهد کرد. با این حال مگوایر ۲۸ ساله تمایلی به انجام دادن این کار ندارد، چون می‌ترسد که بازوبند را برای همیشه از دست بدهد.

درخواست از کریستیانو

رانگنیک که چند روز پیش گفته می‌شد با رونالدو مشکل پیدا کرده، از ستاره خط حمله تیمش درخواست کرده تا بازیکنان جوان را بیش از پیش راهنمایی کند، اتفاقی که باعث شده مشکلاتی بین آن‌ها با مگوایر که کاپیتان فعلی تیم است پیش بیاید. گفته شده هری تحت‌تأثیر نفوذ رونالدو در رختکن منچستریونایتد به‌ویژه بین بازیکنان جوان قرار گرفته. رونالدو خودش را الگویی برای بازیکنان جوان‌تر می‌داند و مشخصاً چهره‌ای است که همه را به سمت خودش می‌کشاند. گفته می‌شود مگوایر از لحاظ اقتدار مشکل پیدا کرده و به همین دلیل رختکن یونایتد به حاشیه رانده شده، اتفاقی که باعث شده پیش برخی از بازیکنان احترام خودش را از دست بدهد.

تصمیم رانگنیک هم بر همین مبنا است که رونالدو بازیکنان جوان و توانایی همچون مارکوس رشفورد، جیدن سانچو و اسکات مک‌تامینی که با هری مگوایر چال دارند را هدایت کند.

افکار متفاوت

اما برخی از بازیکنان جوان منچستریونایتد با این شرایط در تضاد هستند و احساس می‌کنند که باید به مگوایر به‌عنوان کاپینان وفادار بمانند، با وجود این که به نفوذ رونالدو هم اعتراف می‌کنند. اگرچه خود رونالدو هم به طور مستمر از مگوایر به‌عنوان کاپیتان حمایت کرده و از بازیکنان منچستریونایتد خواسته که حامی او باشند، اما یک منبع از رختکن شیاطین‌سرخ می‌گوید این حمایت در هفته‌های اخیر کاهش یافته.

این منبع فاش کرد: «در ابتدا رونالدو از بازیکنان می‌خواست که از هری حمایت کنند، اما مشکل اینجاست که سرمربی حالا از رونالدو می‌خواهد تا مربی بازیکنان جوان باشد. این باعث شده هری در زمینی خالی باشد، برای این که با وجود کاپیتان بودن باید هرچه رونالدو می‌گوید را بگوید و دنبال کنند تا همه‌چیز شیرین شود.»

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار